Cezary GrÄ
dys
Guest
Sat Dec 28, 2019 10:43 am
Witam.
Dostałem taki zegarek jak w tytule i mam problem.
Zainstalowałem Health Mate z Google Marketu, niestety jak usiłuje
skonfigurować (Setup my device) otrzymuje:
"An internet connections is necessary, please activate your
data or try again later"
Telefon GT-I93011 (moze to być małe L na początku, trudno na oko stwierdzić)
Android 4.4.2
Internet w telefonie działa, na zegarku w momencie próby wyświetla się
prostokącik symbolizujący telefon, a potem X.
Próbowałem przeinstalować, restartowac telefon i to samo cały czas.
--
Cezary Grądys
czarekgr@wa.onet.pl
J.F.
Guest
Sat Dec 28, 2019 4:28 pm
Dnia Sat, 28 Dec 2019 10:43:49 +0100, Cezary Grądys napisał(a):
Quote:
Witam.
Dostałem taki zegarek jak w tytule i mam problem.
Zainstalowałem Health Mate z Google Marketu, niestety jak usiłuje
skonfigurować (Setup my device) otrzymuje:
"An internet connections is necessary, please activate your
data or try again later"
A sprobuj z wylaczonym zegarkiem czy z dala od.
To sie wyjasni czy problem w aplikacji, czy w zegarku.
Uprawnienia aplikacji moze ?
https://support.withings.com/hc/en-us/articles/204333097-Health-Mate-Android-App-Why-does-the-Health-Mate-app-ask-permissions-to-access-certain-things-on-my-phone-
Quote:
Telefon GT-I93011 (moze to być małe L na początku, trudno na oko stwierdzić)
Android 4.4.2
Internet w telefonie działa, na zegarku w momencie próby wyświetla się
prostokącik symbolizujący telefon, a potem X.
A internet masz przez gsm czy wifi ?
J.
Cezary GrÄ
dys
Guest
Sun Jan 12, 2020 11:25 am
W dniu 28.12.2019 o 10:43, Cezary Grądys pisze:
Quote:
Witam.
Dostałem taki zegarek jak w tytule i mam problem.
Zainstalowałem Health Mate z Google Marketu, niestety jak usiłuje
skonfigurować (Setup my device) otrzymuje:
"An internet connections is necessary, please activate your
data or try again later"
Telefon GT-I93011 (moze to być małe L na początku, trudno na oko
stwierdzić)
Android 4.4.2
Internet w telefonie działa, na zegarku w momencie próby wyświetla się
prostokącik symbolizujący telefon, a potem X.
Próbowałem przeinstalować, restartowac telefon i to samo cały czas.
Problem rozwiązany, na pudełku jest wyraźnie napisane "Android 6+".
Trochę głupio, że oprogramowanie się bez problemu instaluje i uruchamia.
--
Cezary Grądys
czarekgr@wa.onet.pl