Goto page 1, 2 Next
Eneuel Leszek Ciszewski
Guest
Wed Dec 28, 2022 3:22 pm
Zwlekałem z opisem pralki do czasu rozwiązania problemu ze sklepem, ale
najwyraźniej należy już opisać wrażenia. Zamieszczam opinię odrzuconą
przez sklep -- powodem jest rzekome naruszenie regulaminu bez wskazania
konkretnego naruszenia:
==========================================================================
Zakup internetowy. Urządzenie przybyło do mnie 22 grudnia 2022 roku
i tegoż dnia został zgłoszony problem.
Pralko-suszarka została nieprawidłowo (co wykazałem fotografiami)
spakowana (prawdopodobnie przez producenta) i jest (najwyraźniej
w efekcie tego spakowania) uszkodzona. Ww. nieprawidłowości nie
można było stwierdzić przed rozpakowaniem urządzenia.
(nieprawidłowo zostały założone blokady bębna)
Sklep nie kwestionuje problemu -- zgadza się na wymianę pralko-suszarki,
ale najwyraźniej nie chce tego problemu rozwiązać. Odległy o kilkaset
metrów serwis może przybyć za 2 tygodnie -- niczego nie wskóra, gdyż te
pralki nie są naprawialne z uwagi na budowę; pralko-suszarki na wymianę
nie ma, choć nową można kupić w interenetowym sklepie MediaExpert...
Rozmowa ze sklepem prowadzi donikąd, czas ucieka, nie mam czym prać...
==========================================================================
Pralko-suszarka zniknęła znienacka z internetowego sklepu wkrótce
po zgłoszeniu problemu. Obecnie jest (od 23 grudnia w stacjonarnym,
chyba od 24 grudnia także w internetowym MediaExpert) ale (mimo
wcześniejszej (z 23 grudnia) woli_sklepu wymiany pralki na inną,
sklep odmawia wymiany, zasłaniając się brakiem takich pralek...
https://www.mediaexpert.pl/agd/pralki-i-suszarki/pralko-suszarki/pralko-suszarka-candy-csow44645twe-2-s
U Ciebie dzisiaj
W sklepie jutro
Dostawa jutro
Zamów przez: 06 godz. : 45 min. : 43 sek.
==========================================================================
Zależało mi na tej akurat z uwagi na WiFi i głębokość.
(sklep zaproponował wymianę na taką samą lub na inną,
podając link do swych propozycji)
Ale zależało mi na sprawnej, nie na uszkodzonej.
Uszkodzenie (stukanie podczas wirowania pustego bębna) spostrzegłem
wkrótce po włączeniu pralki. Gumy blokad noszą ślady złego montażu,
jednej z tych gum nie ma, jedna ze śrub jest zgięta...
==========================================================================
Woli sklepu do rozwiązania problemu *zdecydowanie* nie widzę.
--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \;
https://www.eneuel.ct8.pl \|/.s
Grzexs
Guest
Wed Dec 28, 2022 4:50 pm
Quote:
Woli sklepu do rozwiązania problemu *zdecydowanie* nie widzę.
A czego się spodziewałeś po MediaExpert?
--
Grzexs
Eneuel Leszek Ciszewski
Guest
Wed Dec 28, 2022 5:04 pm
W dniu 28 gru 2022 o 15:50, Grzexs pisze:
Quote:
Woli sklepu do rozwiązania problemu *zdecydowanie* nie widzę.
A czego się spodziewałeś po MediaExpert?
Współpracy?
--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \;
https://www.eneuel.ct8.pl \|/.s
titanus
Guest
Wed Dec 28, 2022 7:34 pm
W dniu 2022-12-28 o 16:04, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Quote:
W dniu 28 gru 2022 o 15:50, Grzexs pisze:
Woli sklepu do rozwiązania problemu *zdecydowanie* nie widzę.
A czego się spodziewałeś po MediaExpert?
Współpracy?
_RĘKOJMIA_ nie GWARANCJA. I temat ma być załatwiony od ręki.
Ciebie nie obchodzi, że oni nie mają, albo zwracasz całość i wymieniasz
na sprawną albo zwrot kasy i kupujesz nową.
Przechodziłem przez podobny problem w przypadku TV. Z reklamacją nic nie
wskórałem. W momencie gdy powołałem się na rękojmię temat załatwiony od
ręki.
--
Pozdrawiam - titanus
Eneuel Leszek Ciszewski
Guest
Wed Dec 28, 2022 8:21 pm
W dniu 28 gru 2022 o 18:34, titanus pisze:
Quote:
Współpracy?
Pralko-suszarka kupiona jest na prywatną osobę -- oczywiście.
(nie na firmę; nie na NIP)
Quote:
_RĘKOJMIA_
Od tego zacząłem.
Quote:
nie GWARANCJA.
Tego nie ruszałem.
Quote:
I temat ma być załatwiony od ręki.
Dobrze by było.
Quote:
Ciebie nie obchodzi, że oni nie mają, albo zwracasz całość i wymieniasz
na sprawną albo zwrot kasy i kupujesz nową.
Też tak uważam, ale gadka z MediaExpert jest trudna.
Quote:
Przechodziłem przez podobny problem w przypadku TV.
Z tym sklepem czy z innym?
Quote:
Z reklamacją nic nie wskórałem. W momencie gdy powołałem
się na rękojmię temat załatwiony od ręki.
Od tego zacząłem. Najpierw wyglądało, jakby chcieli wymienić bez oporów,
później zauważyli, że takiej samej nie mają i nie potrafią powiedzieć,
kiedy będą mieli, więc mogą wymienić na inną z ewentualnym wyrównaniem
cen, aż zapytali, czy zgadzam się na serwis -- zgodziłem się na wszelki
wypadek, co nie znaczy, iż zrezygnowałem z wymiany. Najbliższy serwis
Candy jest niespełna kilometr ode mnie. Wkrótce zobaczyłem taką samą
w stacjonarnym, o czym poinformowałem ich m@ilem (ale była już Wigilia,
więc być może już nie pracowali) a za jakiś czas zobaczyłem także
w internetowym, o czym także ich powiadomiłem m@ilem...
Nie zaakceptowałem wymiany na inną, gdyż głębszej bym nie zmieścił.
Wśród zaproponowanych linkiem była taka sama (której jednak nie można
było kupić i na którą nie mogli wymienić) oraz głębsze. Odpisałem,
że na głębszą nie mogę zgodzić się z uwagi na brak miejsca.
Do tej pory serwis nie odezwał się do mnie.
-=-
Dzięki za słowa otuchy. Szybko ubywa mi czystych ubrań i ręczników.
--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \;
https://www.eneuel.ct8.pl \|/...
titanus
Guest
Wed Dec 28, 2022 9:47 pm
W dniu 2022-12-28 o 19:21, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Quote:
W dniu 28 gru 2022 o 18:34, titanus pisze:
Współpracy?
Pralko-suszarka kupiona jest na prywatną osobę -- oczywiście.
(nie na firmę; nie na NIP)
_RĘKOJMIA_
Od tego zacząłem.
nie GWARANCJA.
Tego nie ruszałem.
I temat ma być załatwiony od ręki.
Dobrze by było.
Ciebie nie obchodzi, że oni nie mają, albo zwracasz całość i
wymieniasz na sprawną albo zwrot kasy i kupujesz nową.
Też tak uważam, ale gadka z MediaExpert jest trudna.
Przechodziłem przez podobny problem w przypadku TV.
Z tym sklepem czy z innym?
Z reklamacją nic nie wskórałem. W momencie gdy powołałem się na
rękojmię temat załatwiony od ręki.
Od tego zacząłem. Najpierw wyglądało, jakby chcieli wymienić bez oporów,
później zauważyli, że takiej samej nie mają i nie potrafią powiedzieć,
kiedy będą mieli, więc mogą wymienić na inną z ewentualnym wyrównaniem
cen, aż zapytali, czy zgadzam się na serwis -- zgodziłem się na wszelki
wypadek, co nie znaczy, iż zrezygnowałem z wymiany. Najbliższy serwis
Candy jest niespełna kilometr ode mnie. Wkrótce zobaczyłem taką samą
w stacjonarnym, o czym poinformowałem ich m@ilem (ale była już Wigilia,
więc być może już nie pracowali) a za jakiś czas zobaczyłem także
w internetowym, o czym także ich powiadomiłem m@ilem...
Nie zaakceptowałem wymiany na inną, gdyż głębszej bym nie zmieścił.
Wśród zaproponowanych linkiem była taka sama (której jednak nie można
było kupić i na którą nie mogli wymienić) oraz głębsze. Odpisałem,
że na głębszą nie mogę zgodzić się z uwagi na brak miejsca.
Do tej pory serwis nie odezwał się do mnie.
Skoro nie mogą Ci zapewnić sprawnej - takiej samej - to masz prawo do
zwrotu kasy z tytułu rękojmi.
Uderz do rzecznika praw konsumenta - w razie gdyby czas rękojmi się
przedłużał - i wyślij do ME kopię tego pisma. Czasami to pomaga jeszcze
lepiej.
U mnie w ME czas wymiany TV na nowy - ten sam model - trwał łącznie 12 dni.
Quote:
-=-
Dzięki za słowa otuchy. Szybko ubywa mi czystych ubrań i ręczników.
Eneuel Leszek Ciszewski
Guest
Wed Dec 28, 2022 10:35 pm
W dniu 28 gru 2022 o 20:47, titanus pisze:
Quote:
Do tej pory serwis nie odezwał się do mnie.
Skoro nie mogą Ci zapewnić sprawnej - takiej samej - to masz prawo do
zwrotu kasy z tytułu rękojmi.
Chyba tak.
Quote:
Uderz do rzecznika praw konsumenta - w razie gdyby czas rękojmi się
przedłużał - i wyślij do ME kopię tego pisma. Czasami to pomaga jeszcze
lepiej.
Na razie poprosiłem o pomoc Alior Bank, jako że zapłaciłem kartą;
dokładniej -- kartą za pośrednictwem smartfonu i Google Pay czy
jakoś tak. (Portfel Google) Chargeback.
Quote:
U mnie w ME czas wymiany TV na nowy - ten sam model - trwał łącznie 12 dni.
Teraz już wolałbym odstąpienie od umowy, bo jeśli teraz są
takie trudności -- co czeka mnie w ewentualnej przyszłości?
--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \;
https://www.eneuel.ct8.pl \|/...
pytający
Guest
Wed Dec 28, 2022 11:11 pm
Niestety, z Media Expert też mam nie najlepsze doświadczenie.
Na drugi dzień po zakupie w sklepie stacjonarnym Media Expert, ze względu na usterkę fabryczną w sofcie, nie chcieli mi wymienić konsoli na niższy model.
Ogólnie, to w Polsce jest problem i dramat ze skutecznym egzekwowaniem gwarancji czy rękojmi.
PiteR
Guest
Thu Dec 29, 2022 1:07 am
in <news:tohfvh$1s84$1@gioia.aioe.org>
user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:
Quote:
mediaexpert.pl
Nigdy nic nie kupować nawet żeby było tańsze.
Czekam aż zbankrutują. Odbiję szampana.
--
Piter
Miłość i wojna są jak s. Przychodzą znienacka.
https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos
J.F
Guest
Thu Dec 29, 2022 12:51 pm
On Wed, 28 Dec 2022 18:34:32 +0100, titanus wrote:
Quote:
W dniu 2022-12-28 o 16:04, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
W dniu 28 gru 2022 o 15:50, Grzexs pisze:
Woli sklepu do rozwiązania problemu *zdecydowanie* nie widzę.
A czego się spodziewałeś po MediaExpert?
Współpracy?
_RĘKOJMIA_ nie GWARANCJA. I temat ma być załatwiony od ręki.
Moze cos sie zmienilo, ale dawniej to "od ręki" oznaczało, ze
sprzedawca ma sie ustosunkowac do reklamacji w 2 tygodnie.
Quote:
Ciebie nie obchodzi, że oni nie mają, albo zwracasz całość i wymieniasz
na sprawną albo zwrot kasy i kupujesz nową.
Przechodziłem przez podobny problem w przypadku TV. Z reklamacją nic nie
wskórałem. W momencie gdy powołałem się na rękojmię temat załatwiony od
ręki.
Ogolnie chyba przez pol roku (teraz juz moze rok) lepiej korzystac z
rekojmii. W szczegolnych przypadkach nawet dluzej.
Co nie zmienia faktu, ze np. Euro RTV znajomą olało.
A cos slysze, ze od nowego roku, jakies nowe, lepsze przepisy
chroniące konsumentow.
J.
J.F
Guest
Thu Dec 29, 2022 12:56 pm
On Wed, 28 Dec 2022 13:11:39 -0800 (PST), pytający wrote:
Quote:
Niestety, z Media Expert też mam nie najlepsze doświadczenie.
Na drugi dzień po zakupie w sklepie stacjonarnym Media Expert, ze względu na usterkę fabryczną w sofcie, nie chcieli mi wymienić konsoli na niższy model.
Ogólnie, to w Polsce jest problem i dramat ze skutecznym egzekwowaniem gwarancji czy rękojmi.
Ja kiedys u nich laptopa kupilem.
Zacząłem od instalacji Windows, i tu zonk - procedura byla taka, ze
nalezy nagrac trzy plyty z tego co jest na HDD, a potem z tego
instalowac. No i sie nie instaluje.
Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
błachej przyczyny ?
J.
Jarosław Sokołowski
Guest
Thu Dec 29, 2022 1:43 pm
Pan J.F napisał:
Quote:
Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
błachej przyczyny ?
Do Bratysławy, to pewnie HP? Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem
wprost z infolinią producenta. Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać
w ręku śrubokręt. Bo mają do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować
komputer i wysłać do Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę
też dostać części do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch
dniach dostałem twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji
systemu (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
(jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
pochwalić za elastyczność w działaniu.
--
Jarek
J.F
Guest
Thu Dec 29, 2022 1:49 pm
On Thu, 29 Dec 2022 12:43:16 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
Quote:
Pan J.F napisał:
Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
błachej przyczyny ?
Do Bratysławy, to pewnie HP?
Akurat Acer.
Quote:
Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem
wprost z infolinią producenta. Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać
w ręku śrubokręt. Bo mają do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować
komputer i wysłać do Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę
też dostać części do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch
dniach dostałem twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji
systemu (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
(jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
pochwalić za elastyczność w działaniu.
Godne pochwały.
Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
komputera czy smartfona.
Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
J.
Jarosław Sokołowski
Guest
Thu Dec 29, 2022 2:23 pm
Pan J.F napisał:
Quote:
Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem wprost z infolinią producenta.
Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać w ręku śrubokręt. Bo mają
do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować komputer i wysłać do
Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę też dostać części
do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch dniach dostałem
twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji systemu
(płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
(jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
pochwalić za elastyczność w działaniu.
Godne pochwały.
Dlatego godnie pochwaliłem.
Quote:
Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
komputera czy smartfona.
Tu akurat powiedzieli głośno, że chcą jak najszybciej i robią co mogą.
Quote:
Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
Z tym mam doświadczenia takie, że jak się zapodziało hasło do biosa,
to następnego dnia przyjechał technik z Della i na miejscu wymienił
płytę główną.
--
Jarek
Adam
Guest
Thu Dec 29, 2022 11:48 pm
Dnia Thu, 29 Dec 2022 13:23:14 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):
Quote:
Pan J.F napisał:
Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem wprost z infolinią producenta.
Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać w ręku śrubokręt. Bo mają
do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować komputer i wysłać do
Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę też dostać części
do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch dniach dostałem
twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji systemu
(płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
(jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
pochwalić za elastyczność w działaniu.
Godne pochwały.
Dlatego godnie pochwaliłem.
Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
komputera czy smartfona.
Tu akurat powiedzieli głośno, że chcą jak najszybciej i robią co mogą.
Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
Z tym mam doświadczenia takie, że jak się zapodziało hasło do biosa,
to następnego dnia przyjechał technik z Della i na miejscu wymienił
płytę główną.
Wymienił?
Bo od pewnego czasu są hasła serwisowe, indywidualne dla każdego
egzemplarza.
--
Pozdrawiam.
Adam
Goto page 1, 2 Next