badworm
Guest
Thu Jun 07, 2007 10:25 pm
Za gazetą codzienną "Metro" z 5 czerwca:
"PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na modernizację 238 wagonów o
łącznej wartości 529 mln zł.Jeszcze w czerwcu spółka rozpisze przetarg
na zakup 10 lokomotyw i 30 wagonów konwencjonalnych"
Czyli chyba coś drgnęło - pozostały jeszcze 23 dni na ogłoszenie
przetargu na nowe loki
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
IET9@WEiA-PG student
GG#2400455 ICQ#320399066
http://photobucket.com/albums/b252/badworm/
Adam Dybkowski
Guest
Fri Jun 08, 2007 12:24 am
badworm pisze:
Quote:
Za gazetą codzienną "Metro" z 5 czerwca:
"PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na modernizację 238 wagonów o
łącznej wartości 529 mln zł.Jeszcze w czerwcu spółka rozpisze przetarg
na zakup 10 lokomotyw i 30 wagonów konwencjonalnych"
NTG
--
Adam Dybkowski
http://www.amwaw.edu.pl/~adybkows/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
Ania_i_Grzes
Guest
Fri Jun 08, 2007 1:49 am
W dniu 2007-06-08 01:24, Adam Dybkowski pisze:
Quote:
badworm pisze:
Za gazetą codzienną "Metro" z 5 czerwca:
"PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na modernizację 238 wagonów o
łącznej wartości 529 mln zł.Jeszcze w czerwcu spółka rozpisze przetarg
na zakup 10 lokomotyw i 30 wagonów konwencjonalnych"
NTG
Jeżeli to będą elektrowozy to nie NTG

A nóż ktoś wystartuje w
przetargu i będzie rzeźbił w garażu/piwnicy elektrowozy? ;)
--
Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3195515
"Najtrudniejszy jest koniec miesiąca. Zwłaszcza trzydzieści ostatnich dni."
RafalM
Guest
Sat Jun 09, 2007 8:12 am
badworm wrote:
Quote:
Za gazetą codzienną "Metro" z 5 czerwca:
"PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na modernizację 238 wagonów o
łącznej wartości 529 mln zł.Jeszcze w czerwcu spółka rozpisze przetarg
na zakup 10 lokomotyw i 30 wagonów konwencjonalnych"
Czyli chyba coś drgnęło - pozostały jeszcze 23 dni na ogłoszenie
przetargu na nowe loki
a po czym beda jezdzic ?
Greg(G.Kasprowicz)
Guest
Sat Jun 09, 2007 9:35 am
Quote:
Za gazetą codzienną "Metro" z 5 czerwca:
"PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na modernizację 238 wagonów o
łącznej wartości 529 mln zł.Jeszcze w czerwcu spółka rozpisze przetarg
na zakup 10 lokomotyw i 30 wagonów konwencjonalnych"
Czyli chyba coś drgnęło - pozostały jeszcze 23 dni na ogłoszenie
przetargu na nowe loki :)
z tego co slyszalem PKP kupilo lub ma kupic pociagi TGV...
potrafi to pedzic ponad 500km/h, robocza predkosc to przynajmniej polowa
tego..
czy ktores tory to ptrafia ?
Waldemar
Guest
Sat Jun 09, 2007 10:22 am
Greg(G.Kasprowicz) schrieb:
Quote:
Za gazet codzienn "Metro" z 5 czerwca:
"PKP Intercity rozstrzygno przetarg na modernizacj 238 wagonów o
cznej wartoci 529 mln z.Jeszcze w czerwcu spóka rozpisze przetarg
na zakup 10 lokomotyw i 30 wagonów konwencjonalnych"
Czyli chyba co drgno - pozostay jeszcze 23 dni na ogoszenie
przetargu na nowe loki
z tego co slyszalem PKP kupilo lub ma kupic pociagi TGV...
potrafi to pedzic ponad 500km/h, robocza predkosc to przynajmniej polowa
tego..
TGV mają prędkość roboczą od 250 do 330km/h. Przy tych próbach, gdzie
osiągnęto ponad 580km/h trasa była lekko zmodyfikowana. Np. podwyższono
napięcie trakcyjne do 32kV.
Quote:
czy ktores tory to ptrafia ?
Najbliżej do takich torów to Falkensee na zachód od Berlina. Trasy E20 i
E30 są modernizowane, ale tylko do 160km/h. Do tego nie potrzeba TGV. O
ile mnie skleroza nie myli, to nie planuje się w ciągu najbliższych 10
lat szybkiej kolei w Polsce. Aha, trasa Katowice-Gdańsk, tą chyba na
200km/h zbudowano, do 230km/h dałoby się ją stosunkowo tanio podkręcić.
No i taki TGV nie będzie tak szybko jechał na 3kV stałego. Linii na
25kV/50Hz chyba w pl nie ma. TGV trzysystemowe mogą osiągnąć 320km/h
będąc zasilane z 15kV/16.7Hz, ale to też nie jest polską normą.
Waldek
PAndy
Guest
Sat Jun 09, 2007 1:07 pm
"Waldemar" <waldemar.krzok@infocity.de> wrote in message
news:5cv9raF31spp3U1@mid.uni-berlin.de...
Quote:
Najbliżej do takich torów to Falkensee na zachód od Berlina. Trasy E20
i E30 są modernizowane, ale tylko do 160km/h. Do tego nie potrzeba
TGV. O ile mnie skleroza nie myli, to nie planuje się w ciągu
najbliższych 10 lat szybkiej kolei w Polsce. Aha, trasa
Katowice-Gdańsk, tą chyba na 200km/h zbudowano, do 230km/h dałoby się
ją stosunkowo tanio podkręcić.
No i taki TGV nie będzie tak szybko jechał na 3kV stałego. Linii na
25kV/50Hz chyba w pl nie ma. TGV trzysystemowe mogą osiągnąć 320km/h
będąc zasilane z 15kV/16.7Hz, ale to też nie jest polską normą.
bo TGV to znowu pismaki wymyslili - pewnie wroca do pednolino albo tym
podobnych rozwiazan co moim zdaniem byloby najlpeszym pomyslem - nie
potrzebujemy w Polsce na dobra sprawe TGV
badworm
Guest
Sat Jun 09, 2007 4:15 pm
Dnia Fri, 08 Jun 2007 01:24:56 +0200, Adam Dybkowski napisał(a):
Quote:
NTG
Upps, sorry, miało pójść na pl.misc.kolej - dopiero teraz usiadłem do
PME i zauważyłem, że poszło nie tam, gdzie trzeba
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
IET9@WEiA-PG student
GG#2400455 ICQ#320399066
http://photobucket.com/albums/b252/badworm/
badworm
Guest
Sat Jun 09, 2007 4:17 pm
Dnia Sat, 09 Jun 2007 11:22:45 +0200, Waldemar napisał(a):
Quote:
Najbliżej do takich torów to Falkensee na zachód od Berlina. Trasy E20 i
E30 są modernizowane, ale tylko do 160km/h. Do tego nie potrzeba TGV. O
ile mnie skleroza nie myli, to nie planuje się w ciągu najbliższych 10
lat szybkiej kolei w Polsce. Aha, trasa Katowice-Gdańsk, tą chyba na
200km/h zbudowano, do 230km/h dałoby się ją stosunkowo tanio podkręcić.
Jak już to Warszawa-Katowice czyli CMK. Warszawa-Gdańsk na większości
trasy ma 120km/h a w rejonie Nasielska - 30km/h
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
IET9@WEiA-PG student
GG#2400455 ICQ#320399066
http://photobucket.com/albums/b252/badworm/
Waldemar
Guest
Sun Jun 10, 2007 12:07 pm
badworm schrieb:
Quote:
Dnia Sat, 09 Jun 2007 11:22:45 +0200, Waldemar napisał(a):
Najbliżej do takich torów to Falkensee na zachód od Berlina. Trasy E20 i
E30 są modernizowane, ale tylko do 160km/h. Do tego nie potrzeba TGV. O
ile mnie skleroza nie myli, to nie planuje się w ciągu najbliższych 10
lat szybkiej kolei w Polsce. Aha, trasa Katowice-Gdańsk, tą chyba na
200km/h zbudowano, do 230km/h dałoby się ją stosunkowo tanio podkręcić.
Jak już to Warszawa-Katowice czyli CMK. Warszawa-Gdańsk na większości
trasy ma 120km/h a w rejonie Nasielska - 30km/h
ok, ja ekstrapolowałem gierkowskie plany. CMK miała iść do Portu
Północnego na chyba 200km/h.
Waldek
__Maciek
Guest
Thu Jun 14, 2007 12:10 am
Sat, 9 Jun 2007 17:17:11 +0200 jednostka biologiczna o nazwie badworm
<nospam@post.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:
Quote:
Jak już to Warszawa-Katowice czyli CMK.
A CMK to aby w Zawierciu nie kończy ?
--
RUN"
Press PLAY then any key: