RTV forum PL | NewsGroups PL

O ładowaniu w samochodzie

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - O ładowaniu w samochodzie

Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21

RoMan Mandziejewicz
Guest

Mon Feb 11, 2019 4:59 pm   



Hello Paweł,

Monday, February 11, 2019, 4:27:39 PM, you wrote:

Quote:
W dniu 11.02.2019 o 15:16, Tomalo pisze:

[... karmienie trolla ...]

Quote:
Nie widzę sensu kontynuacji dyskusji z Tobą, lądujesz w KF.

Ufff... Tylko dlaczego tak późno?

--
Best regards,
RoMan
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Tomalo
Guest

Tue Feb 12, 2019 10:41 am   



Quote:
Czyli im bardziej naladowany akumulator, tym wieksza przewodnosc
elektrolitu i tym wiekszy prad powinien przepuszczac.

I nie polemizujac z powyzszym za bardzo, chcialbym jednak podkreslic,
ze w miare naladowania aku prad pobierany ze "zwyklego prostownika"
spada Smile

Bo wzrasta SEM akumulatora, stąd prąd spada. Normalna rzecz. Wyładowany akumulator ma napięcie 12 V w miarę jak napięcie na nim się podnosi, to prąd maleje - oczywiście mówimy o klasycznym prostowniku transformatorowym.

Quote:

* - tzn w dalszej czesci ladowania, bo przy bardzo rozladowanych czy
moze zasiarczonych istotnie jest odwrotnie - prad poczatkowy maly i
rosnie.

J.


Coś w tym jest, gdyż jak mierzysz testerem rozruchu to na wysiorbanym akumulatorze otrzymasz wynik 300 A a po naładowaniu tegoż 500 A.

Tomalo
Guest

Tue Feb 12, 2019 10:47 am   



Quote:

Nie wkładaj w moje usta słów które sam powiedziałeś!

Nikt ci nic nie wsadza. Przewodność elektrolitu zależy od stężenia, a też od tego zależy spadek napięcia. Stąd też Rw akumulatora zależy także od stanu naładowania czyli między innymi od gęstości elektrolitu. To chciałem powiedzieć a nie ci coś wsadzać w usta. :D

I sam zacytowałeś fragment, który Ty napisałeś, umieszczając pod nim mój
podpis.
Znowu odwracasz kota ogonem. Napisałeś, że przewodnictwo elektrolitu
ogranicza napięcie ładowania akumulatora, a to jest totalna bzdura!
Nie widzę sensu kontynuacji dyskusji z Tobą, lądujesz w KF..

P.P.

Haha, nie rozśmieszaj mnie. Przecież odpisywanie na czyjeś posty nie jest obowiązkowe! Masz tylko taką możliwość. Nigdy nie prosiłem się, abyś mi cokolwiek odpisywał. Odpisywałeś z własnej woli.
Po prostu - chcesz pogadać, to odpisujesz, nie chcesz to siedzisz i tylko czytasz, albo nawet nie czytasz. Nigdzie nikogo też nie zapewniałem, że 100% moich wpisów jest zgodna z rzeczywistością. Od czasu do czasu też coś pomylę, czy napiszę skrót myślowy, który np. ty odczytasz inaczej niż była moja intencja. Każdy ma prawo do swojego zdania, nawet jak ono nie jest zgodne z twoimi oczekiwaniami:)
Niepotrzebnie się niezdrowo podniecasz, takimi pierdołami jak pisanie na grupie - wyluzuj, albo idź pobiegaj, itp. Very Happy

Tomalo
Guest

Tue Feb 12, 2019 10:50 am   



Quote:
I sam zacytowałeś fragment, który Ty napisałeś, umieszczając pod nim mój
podpis.
Znowu odwracasz kota ogonem. Napisałeś, że przewodnictwo elektrolitu
ogranicza napięcie ładowania akumulatora, a to jest totalna bzdura!
Nie widzę sensu kontynuacji dyskusji z Tobą, lądujesz w KF..

P.P.

Aa, bo zapomniałem. Skoro uważasz, że TO JEST TOTALNA BZDURA to weź napisz po prostu jak to jest naprawdę. Chętnie się dowiem czegoś nowego od eksperta. Mądrego, wszak zawsze warto posłuchać. Postaw tego kota ogonem w dobrym kierunku! Very Happy

Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - O ładowaniu w samochodzie

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map