Newsy
Guest
Tue Oct 12, 2004 4:23 pm
Witam
Pytanie laika z elektroniki / elektryk /
czy istnieje mozliwosc sterowania modulu elektronicznego
od poloneza konwencjonalnym przerywaczem ??, jezeli
tak , jak tego dokonac ???, prosze o łopatologicze odpowiedzi.
Pozdrawiam - krogulec
Jacek Maciejewski
Guest
Tue Oct 12, 2004 5:24 pm
Quote:
Pytanie laika z elektroniki / elektryk /
czy istnieje mozliwosc sterowania modulu elektronicznego
od poloneza konwencjonalnym przerywaczem ??, jezeli
tak , jak tego dokonac ???, prosze o łopatologicze odpowiedzi.
Jak zbudowany przerywacz raczej każdy wie, ale jak jest zbudowany
twój moduł zapłonu ni to cholery. Więc wysil się i podaj trochę
danych, oszczędnisiu.
--
Jacek
Jd.
Guest
Tue Oct 12, 2004 7:13 pm
Użytkownik "Newsy" <slipko1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ckh3op$cci$1@inews.gazeta.pl...
Quote:
czy istnieje mozliwosc sterowania modulu elektronicznego
od poloneza konwencjonalnym przerywaczem ??, jezeli
tak , jak tego dokonac ???,
Na elektrodzie:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic52019.html
jest taki opis:
'Mam w swoim samochodzie ( DAIHATSU 1000 ) założony modół od poloneza.
Oryginalnie był tam klasyczny układ zapłonowy ze zwykłymi stykami
przerywacza. Problem rozwiązałem w ten sposób , że wejście modułu jest na
stałe "podciągnięte" przez rezystor ( ok. 300 om /2W ) do plusa zasilania ,
natomiast styki zwierają je do masy. Układ pracuje 4 lata bez najmniejszej
awarii. Poza tym styki przerywacza są "jak ze sklepu" czyste i nie wypalone
..'
--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom jdubowski@interia.pl
==========###-###-###-###==============
Newsy
Guest
Wed Oct 13, 2004 4:07 pm
Użytkownik "Jd." <jdubowski@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ckhdum$dvv$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:
Użytkownik "Newsy" <slipko1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ckh3op$cci$1@inews.gazeta.pl...
czy istnieje mozliwosc sterowania modulu elektronicznego
od poloneza konwencjonalnym przerywaczem ??, jezeli
tak , jak tego dokonac ???,
Na elektrodzie:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic52019.html
jest taki opis:
'Mam w swoim samochodzie ( DAIHATSU 1000 ) założony modół od poloneza.
Oryginalnie był tam klasyczny układ zapłonowy ze zwykłymi stykami
przerywacza. Problem rozwiązałem w ten sposób , że wejście modułu jest na
stałe "podciągnięte" przez rezystor ( ok. 300 om /2W ) do plusa zasilania
,
natomiast styki zwierają je do masy. Układ pracuje 4 lata bez najmniejszej
awarii. Poza tym styki przerywacza są "jak ze sklepu" czyste i nie
wypalone
.'
Wielkie dzieki - bede kombinował - krogulec