Goto page Previous 1, 2
PeJot
Guest
Tue Nov 01, 2016 2:23 pm
W dniu 2016-11-01 o 14:15, Krzysztof Kucharski pisze:
Quote:
Kiedyś używałem wkrętarkę BOSCH (modelu w tej chwili nie pomnę),
podłączoną do zasilacza regulowanego 0-20 V / 0 - 10 A. Bez problemu
dało się w ten sposób pracować.
O taką odpowiedź mi chodziło. Jeszcze mi przychodzi do głowy podmienić
silnik 12 V DC na 230 V DC.
--
P. Jankisz
O rowerach:
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
HF5BS
Guest
Tue Nov 01, 2016 5:42 pm
Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości
news:XnsA6B2CCF7A3F55PanElektronik@localhost.net...
Quote:
Weź jakieś duże trafo 250VA, mostek 50A i duży elektrolit. Odwiń
uzwojenie tyle żeby na luzie dawał +14v. Kabel daj głośnikowy z
audiofilskiej miedzi beztlenowej fi jak ołówek
Z takiego kabla, to sobie dipola multiband do radia zrobię, bez tego SWR
przekroczy 1.03 i sens emisji będzie żaden
A zadowalające rezultaty osiągnie się, przy spadku SWR poniżej 1.005
To takie krótkofalarskie nawiązanie do audio-voo-doo, także i w tym
środowisku obecnego.
--
Szanujmy mądrych, przykładnych, chwalebnych,
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"
(dostępny tu adres email nie jest zarejestrowany w żadnym serwisie,
i JAKIKOLWIEK mailing BEZWZGLĘDNIE zostanie potraktowany jako spam!)
PS Przephaszam, sohy, musiałem...
Irokez
Guest
Tue Nov 01, 2016 6:26 pm
W dniu 2016-10-31 o 20:30, PeJot pisze:
Quote:
W dniu 2016-10-31 o 19:52, Paweł Pawłowicz pisze:
Myślę, że zasilacz 20A będzie ciężkim grzmotem.
Nie sądzę - vide zasilacz do PCta. I coś mi się widzi że 20 A to spora
przesada.
Nie wiem co Ci się "trafiło" firmowego niezajeżdzonego, ale nie widzę w
tym przesady. Moje AEG zdaje się tyle bez problemów łyka.
--
Irokez
Irokez
Guest
Tue Nov 01, 2016 6:38 pm
W dniu 2016-11-01 o 14:23, PeJot pisze:
Quote:
W dniu 2016-11-01 o 14:15, Krzysztof Kucharski pisze:
Kiedyś używałem wkrętarkę BOSCH (modelu w tej chwili nie pomnę),
podłączoną do zasilacza regulowanego 0-20 V / 0 - 10 A. Bez problemu
dało się w ten sposób pracować.
O taką odpowiedź mi chodziło. Jeszcze mi przychodzi do głowy podmienić
silnik 12 V DC na 230 V DC.
Chcesz zrobić battery packa z 192 ogniw NiCd?
--
Irokez
PeJot
Guest
Tue Nov 01, 2016 8:03 pm
W dniu 2016-11-01 o 18:38, Irokez pisze:
Quote:
W dniu 2016-11-01 o 14:23, PeJot pisze:
W dniu 2016-11-01 o 14:15, Krzysztof Kucharski pisze:
Kiedyś używałem wkrętarkę BOSCH (modelu w tej chwili nie pomnę),
podłączoną do zasilacza regulowanego 0-20 V / 0 - 10 A. Bez problemu
dało się w ten sposób pracować.
O taką odpowiedź mi chodziło. Jeszcze mi przychodzi do głowy podmienić
silnik 12 V DC na 230 V DC.
Chcesz zrobić battery packa z 192 ogniw NiCd?
Nie, chciałem toto popędzić z sieci 230 V, ale elektronika narzędzia
tego nie przeżyje.
--
P. Jankisz
O rowerach:
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
RoMan Mandziejewicz
Guest
Tue Nov 01, 2016 9:30 pm
Hello PeJot,
Tuesday, November 1, 2016, 8:03:18 PM, you wrote:
Quote:
Kiedyś używałem wkrętarkę BOSCH (modelu w tej chwili nie pomnę),
podłączoną do zasilacza regulowanego 0-20 V / 0 - 10 A. Bez problemu
dało się w ten sposób pracować.
O taką odpowiedź mi chodziło. Jeszcze mi przychodzi do głowy podmienić
silnik 12 V DC na 230 V DC.
Chcesz zrobić battery packa z 192 ogniw NiCd?
Nie, chciałem toto popędzić z sieci 230 V, ale elektronika narzędzia
tego nie przeżyje.
Niedawno w Lidlu były. Z 6-metrowym, giętkim kablem, 180W. Jedyne
80PLN o ile pamiętam.
--
Best regards,
RoMan
Nowa strona:
http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
m4rkiz
Guest
Tue Nov 01, 2016 10:11 pm
On 2016-10-31 20:30, PeJot wrote:
Quote:
W dniu 2016-10-31 o 19:52, Paweł Pawłowicz pisze:
Myślę, że zasilacz 20A będzie ciężkim grzmotem.
Nie sądzę - vide zasilacz do PCta. I coś mi się widzi że 20 A to spora
przesada.
20A to raczej srednio, a jakis zapas wypadaloby miec - albo 'mocy' albo
zasilaczy ;)
generalnie powinno dac sie znalezc po oznaczeniu jaki masz w niej silnik
a potem to juz z gorki
Goto page Previous 1, 2