Fantom
Guest
Mon Jul 19, 2010 5:43 am
Witam
Chyba siadal mi antena w samochodzie do fabrycznego GPSa. LEzy sobie takie
pudeleczko za szyba. Jak patzre na deske (Fabia) to nie mam pojecia jak ja
rozebrac, aby dostac sie do nawigacji. Czy moge zatem ciachnac kabel i
dolutowac nowa antene ? To bedzie po prostu jeden kabel sygnalowy i jeden
ekran ? Czy przy tych czestotliwosciach pracy mozna smialo takie cos robic,
czy straci sie sporo na sygnale, wprowadzi jakies szumy itp ?
Fantom
blur
Guest
Mon Jul 19, 2010 7:14 am
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i20or9$une$1@mx1.internetia.pl...
Quote:
Witam
Chyba siadal mi antena w samochodzie do fabrycznego GPSa. LEzy sobie takie
pudeleczko za szyba. Jak patzre na deske (Fabia) to nie mam pojecia jak ja
rozebrac, aby dostac sie do nawigacji. Czy moge zatem ciachnac kabel i
dolutowac nowa antene ? To bedzie po prostu jeden kabel sygnalowy i jeden
ekran ? Czy przy tych czestotliwosciach pracy mozna smialo takie cos
robic, czy straci sie sporo na sygnale, wprowadzi jakies szumy itp ?
Będzie działać
pozdro
blur
Marek Lewandowski
Guest
Mon Jul 19, 2010 9:06 am
Fantom wrote:
Quote:
Chyba siadal mi antena w samochodzie do fabrycznego GPSa. LEzy sobie takie
pudeleczko za szyba. Jak patzre na deske (Fabia) to nie mam pojecia jak ja
rozebrac, aby dostac sie do nawigacji. Czy moge zatem ciachnac kabel i
dolutowac nowa antene ?
I tak i nie - antena to najczęściej antena+przedwzmacniacz. Ten
przedwzmacniacz zasilany jest przez kabel antenowy. Dla spokoju ducha
zmierz, jakie napięcie oryginalna antena dostawała i zobacz, czy nowa
sobie z tym poradzi.
Gorzej, jeśli oryginalna antena to antena+wzmacniacz+odbiornik w jednym,
a po kablu leci już np. RS485.
--
Marek Lewandowski