Goto page Previous 1, 2, 3
John Smith
Guest
Wed Apr 02, 2008 5:58 pm
J.F. wrote:
Quote:
On Wed, 02 Apr 2008 15:23:10 +0200, John Smith wrote:
Aczkolwiek, naturalną tendencją rozwoju firmy jest dążenie do monopolu na rynku.
Na przykład Intel ma swoje fabryki. Nie udostępnia ich jednak, nawet gdy mają
wolne moce przerobowe.
A jestes pewien ze nie ?
Na rynku dzieja sie rozne rzeczy - np IBM swoje udostepnial
[np Cyrix'owi].
W którymś z ostatnich Elektroników była ta informacja.
Gdyby Cyrix/Via miał dostęp do najnowszych technologii, to pewnie
byłby trzecim poważnym graczem na rynku procesorów klasy PC.
Nie dziwię się Intelowi, lepiej niech maszyny mają przerwę
niż dodatkowo walczyć na rynku.
K.
Raven
Guest
Wed Apr 02, 2008 6:30 pm
John Smith pisze:
Quote:
A jestes pewien ze nie ? Na rynku dzieja sie rozne rzeczy - np IBM
swoje udostepnial
[np Cyrix'owi].
W którymś z ostatnich Elektroników była ta informacja.
Gdyby Cyrix/Via miał dostęp do najnowszych technologii, to pewnie
byłby trzecim poważnym graczem na rynku procesorów klasy PC.
Nie dziwię się Intelowi, lepiej niech maszyny mają przerwę
niż dodatkowo walczyć na rynku.
K.
Via/Cyrix i tak jest 3 liczacym sie graczem:D
moim zadaniem problem nie polega na dostepie do najnowszych technologi
produkcji (bo to mozna przeskoczyc a w wersji ostatecznej samemu
opracowac czyt. kupic technologa od konkurencji) tylko raczej
przeskoczenie pospolitego "pedu lemingow"... znajomy ma intela to i ja
musze miec bo jest "lepszy" od AMD czy VIA marketing czyni cuda i nie
latwo go przeskoczyc
a VIA sie calkiem dobrze chyba ma w swoim ogrodku z procesorami C3 i na
razie nie podejmuje sie wojny marketingowej z intelem czy amd
ile czasu amd walczylo o swoj kawalek tortu z intelem
J.F.
Guest
Wed Apr 02, 2008 7:30 pm
On Wed, 02 Apr 2008 19:30:55 +0200, Raven wrote:
Quote:
John Smith pisze:
W którymś z ostatnich Elektroników była ta informacja.
Gdyby Cyrix/Via miał dostęp do najnowszych technologii, to pewnie
byłby trzecim poważnym graczem na rynku procesorów klasy PC.
Nie dziwię się Intelowi, lepiej niech maszyny mają przerwę
niż dodatkowo walczyć na rynku.
Ale po co maja miec przerwe ? Beda robily procesory dla tych
ktorzy wybraliby cyrixy, ale nie moga :-)
Zreszta chyba niektorym maszynom przestoje szkodza ?
Quote:
Via/Cyrix i tak jest 3 liczacym sie graczem:D
moim zadaniem problem nie polega na dostepie do najnowszych technologi
produkcji (bo to mozna przeskoczyc a w wersji ostatecznej samemu
opracowac czyt. kupic technologa od konkurencji)
No wlasnie przyklad pokazuje ze nie mozna. Cyrix nie mial
obrotow wystarczajacych na zrobienie wlasnej fabryki ..
a moze i mial, ale wolal przepic i to go zgubilo :-)
Quote:
tylko raczej
przeskoczenie pospolitego "pedu lemingow"... znajomy ma intela to i ja
musze miec bo jest "lepszy" od AMD czy VIA marketing czyni cuda i nie
latwo go przeskoczyc
To nie zawsze tak dziala. Ale trzeba miec produkt lepszy, tanszy ..
J.
Jaroslaw Berezowski
Guest
Fri Apr 04, 2008 4:04 pm
Dnia Wed, 02 Apr 2008 10:00:36 +0200, J.F. napisał(a):
Quote:
Krajowe sa chyba mocno przestarzale ?
Do pesowozow mozna miec wiele zastrzezen, ale raczej wrecz przeciwnie - sa
tak nowoczesne, ze nie zdazyly sie zmaturyzowac.
--
Jaroslaw "Jaros" Berezowski
J.F.
Guest
Tue Apr 08, 2008 6:41 pm
On Wed, 2 Apr 2008 10:51:13 +0200, Sylwester Łazar wrote:
Quote:
Szczegolnie ze parkometr i tak musi byc obslugiwany - wybor monet.
Jak to roznica czy obsluga wymieni jedna skrzynke czy dwie ?
Duża. Skrzynki z monetami nie trzeba ładować
No i zycie dopisalo komentarz - caly Szczecin stanal,
a parkometry dzialaly :-)
J.
PAndy
Guest
Tue Apr 08, 2008 7:24 pm
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
news:sgbnv39u3evmtvt6dd17nbus324t785g1j@4ax.com...
Quote:
No i zycie dopisalo komentarz - caly Szczecin stanal,
a parkometry dzialaly
btw roczny abonament w strefie platnego postoju to 980zl - kto da wiecej?
J.F.
Guest
Tue Apr 08, 2008 9:13 pm
On Tue, 8 Apr 2008 20:24:22 +0200, PAndy wrote:
Quote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
No i zycie dopisalo komentarz - caly Szczecin stanal,
a parkometry dzialaly :-)
btw roczny abonament w strefie platnego postoju to 980zl - kto da wiecej?
Mnie sie tam wydaje ze abonamenty na staly postoj jak najbardziej
powinny byc drogie.
J.
ajt
Guest
Wed Apr 09, 2008 10:30 am
PAndy pisze:
Quote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
news:sgbnv39u3evmtvt6dd17nbus324t785g1j@4ax.com...
No i zycie dopisalo komentarz - caly Szczecin stanal,
a parkometry dzialaly :-)
btw roczny abonament w strefie platnego postoju to 980zl - kto da
wiecej?
W Radomiu rocznych na razie nie ma, ale za to są miesięczne po 500zl
--
Pozdrawiam
Andrzej
www.radom.ws
William
Guest
Wed Apr 09, 2008 10:30 am
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:4dknv395tgjph3s4m0jo4fj77tff3i0n5e@4ax.com...
Quote:
On Tue, 8 Apr 2008 20:24:22 +0200, PAndy wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
No i zycie dopisalo komentarz - caly Szczecin stanal,
a parkometry dzialaly :-)
btw roczny abonament w strefie platnego postoju to 980zl - kto da wiecej?
;)
Mnie sie tam wydaje ze abonamenty na staly postoj jak najbardziej
powinny byc drogie.
Pamietam, ze jak z 10 lat temu znajoma z Hamburga mówila, ze nie posiada
samochodu bo sie jej to nie oplaca - oplaty za parking, wysokie stawki
ubezpieczenia dla mieszkanców miast, serwis w ASO i amortyzacja samochodu sa
dla niej mniej korzystne niz abonament na taksówke, to nie chcialem w cos
takiego uwierzyc....
J.F.
Guest
Wed Apr 09, 2008 11:01 am
On Wed, 9 Apr 2008 11:30:51 +0200, William wrote:
Quote:
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
Mnie sie tam wydaje ze abonamenty na staly postoj jak najbardziej
powinny byc drogie.
Pamietam, ze jak z 10 lat temu znajoma z Hamburga mówila, ze nie posiada
samochodu bo sie jej to nie oplaca - oplaty za parking, wysokie stawki
ubezpieczenia dla mieszkanców miast, serwis w ASO i amortyzacja samochodu sa
dla niej mniej korzystne niz abonament na taksówke, to nie chcialem w cos
takiego uwierzyc....
W zaleznosci od miejca pracy i stylu zycia to juz u nas sie zdarza.
Z tym ze widzialem jakies unijne opracowanie ilosci samochodow -
Niemcy "stracili cnote" i pewnego roku dwa razy wiecej z nich zaczelo
przyznawac ze ich nie stac. Wczesniej mowili ze "nie bo nie".
Dunczycy nadal tak mowia.
Ale ja o czym innym - jesli celem platnego parkowania jest zdarcie
kasy z kierowcow .. to nalezy zmienic wladze miasta.
Jesli celem jest zapewnienie miejsca do parkowania w centrum -
to cena powinna byc tak dobrana zeby wolne bylo ~10% miejsc,
ale zadnych tanich abonamentow - przeciez chodzi nam o to zeby
byly wolne miejsca a nie zostaly zajete po znizkowej cenie.
Owszem, dla jakis dostawcow moze byc znizkowy, pod warunkiem nie
parkowania dluzej niz pol godziny w jednym miejscu ..
J.
William
Guest
Wed Apr 09, 2008 1:47 pm
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ij4pv3l5l41p0sf00gs9skupgeu289sp4m@4ax.com...
Quote:
Jesli celem jest zapewnienie miejsca do parkowania w centrum -
to cena powinna byc tak dobrana zeby wolne bylo ~10% miejsc,
ale zadnych tanich abonamentow - przeciez chodzi nam o to zeby
byly wolne miejsca a nie zostaly zajete po znizkowej cenie.
Owszem, dla jakis dostawcow moze byc znizkowy, pod warunkiem nie
parkowania dluzej niz pol godziny w jednym miejscu ..
J.
Czyli resumując cena powinna być progresywna w funkcji czasu (a nie
regresywna). IMHO powinna zawierać też czynnik ilości osób - im więcej
przyjechało w samochodzie tym parkowanie tańsze.
Goto page Previous 1, 2, 3