Grzegorz Kurczyk
Guest
Thu Nov 20, 2008 10:43 am
Witam Kolegów.
Posiałem gdzieś ładowarkę do:
79063 - WKRĘTAK AKUMULATOROWY
"firmy" POWER UP BY TOYA
wersja z akumulatorami NiCd
Ma ktoś takową niebieską wkrętarkę i mógłby zerknąć na parametry tego
zasilacza/ładowarki. Chciałem rozkręcić wkrętarkę i zerknąć czy ma
jakieś obwody kontroli ładowania, ale żółtki chyba przykręcili śruby na
superglue :-)
Pozdrawiam
Grzegorz
Irokez
Guest
Sat Nov 22, 2008 10:07 am
Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <grzegorz.usun.to@control.slupsk.pl> napisał w
wiadomości news:gg3bj0$shb$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Quote:
Witam Kolegów.
Posiałem gdzieś ładowarkę do:
79063 - WKRĘTAK AKUMULATOROWY
"firmy" POWER UP BY TOYA
wersja z akumulatorami NiCd
Ma ktoś takową niebieską wkrętarkę i mógłby zerknąć na parametry tego
zasilacza/ładowarki. Chciałem rozkręcić wkrętarkę i zerknąć czy ma jakieś
obwody kontroli ładowania, ale żółtki chyba przykręcili śruby na superglue
Wielce wątpię w jakikolwiek sposób inteligentnej kontroli czegokolwiek,
zwłaszcza że to akumulatory NiCd.
W mojej wiertarko-wkrętarce z udarem (!) i akumulatorami 20,4V ładowarka
składa się z transformatora, diody, opornika, diody LED z drugim opornikiem.
Na 99,99% u Ciebie jest identycznie
--
Irokez
Grzegorz Kurczyk
Guest
Sat Nov 22, 2008 10:34 am
Użytkownik Irokez napisał:
Quote:
Wielce wątpię w jakikolwiek sposób inteligentnej kontroli czegokolwiek,
zwłaszcza że to akumulatory NiCd.
W mojej wiertarko-wkrętarce z udarem (!) i akumulatorami 20,4V ładowarka
składa się z transformatora, diody, opornika, diody LED z drugim
opornikiem.
Pisząc o "obwodach kontroli ładowania" miałem właśnie na myśli
wspomniany rezystor

Chodziło mi tylko czy występuje on w postaci
dyskretnej we wnętrzu wkrętarki, czy w postaci rozproszonej w miedzi
uzwojenia wtórnego transformatora kiepskiego "zasilacza"


;-)
Po kilku pomiarach wygląda na to, że jakiś rezystor siedzi w obudowie
wkrętarki.
Pozdrawiam
Grzegorz
Pszemol
Guest
Tue Dec 02, 2008 7:58 am
"Grzegorz Kurczyk" <grzegorz.usun.to@control.slupsk.pl> wrote in message
news:gg8jqv$sjt$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Quote:
Po kilku pomiarach wygląda na to, że jakiś rezystor siedzi w obudowie
wkrętarki.
.... albo aku są już stare i mają duzą Rwew.