RTV forum PL | NewsGroups PL

Jakie dodatkowe koszty cła i akcyzy przy imporcie silnika elektrycznego z USA?

ile zapłacę za import silnika elektrycznego?

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jakie dodatkowe koszty cła i akcyzy przy imporcie silnika elektrycznego z USA?

Goto page Previous  1, 2

Paweł
Guest

Wed Oct 12, 2005 11:55 am   



Quote:
Jakiś zapłaci: polski albo niemiecki,
I tego bym się ostatecznie trzymał


Quote:
chyba że kupi to jako firma do dalszej odsprzedaży
... a tak naprawdę nie sprzeda, wpuści w koszty

i odliczy vat naliczony przy imporcie

Quote:
albo osobiście przemyci.
A tego to nie rozumiem,


Unijna firma nie sprzeda towaru z przeznaczeniem
na eksport (bez vatu) jeśli nia masz europejskiego nipu.

pozdrawiam

RW
Guest

Wed Oct 12, 2005 2:54 pm   



perm-motor za drogo...oto odpowiedź z niemiec:


vielen Dank für Ihre Anfrage, wir können Ihnen folgendes Angebot
unterbreiten:

1 Stück PMG 132 Motor für Euro 745,00 + Mwst
Transportkosten/Zollformalitäten: 70,-- Euro
1 Jahr Garantie
evtl. einen gebrauchten für ca. 500,00 Euro

Mit freundlichen Grüßen

Perm Motor GmbH

Z USA ten Etek wychodzi taniej....

pomysł z agregatem tez mi przyszedł do głowy...taki silniczek z kosiarki i
alternator...w razie potrzeby..wycieczka po paliwo i godzinka na kawe zamin
sie podładuje;))

a to moja inspiracja;) www.cree.ch

pozdr

Wiesiek

PS. chyba jednak zamówie polski silnik 3-fazowy na 60V 4-5kW

Remik
Guest

Wed Oct 12, 2005 6:27 pm   



Quote:
PS. chyba jednak zamówie polski silnik 3-fazowy na 60V 4-5kW


Faktycznie perm-motor wychodzi dosyć drogo.

A ten polski to z jakiejś konkretnej firmy? Masz może jakieś namiary?
Pozdrawiam
Remik

Jaroslaw Berezowski
Guest

Wed Oct 12, 2005 7:39 pm   



Remik napisał(a):
Quote:


PS. chyba jednak zamówie polski silnik 3-fazowy na 60V 4-5kW

Faktycznie perm-motor wychodzi dosyć drogo.
Bo to PM Synch. Ten Etec to chyba indukcyjny?


Quote:
A ten polski to z jakiejś konkretnej firmy? Masz może jakieś namiary?
http://www.tamel.pl np.


--
Jaroslaw "Jaros" Berezowski

Leszek
Guest

Wed Oct 12, 2005 7:51 pm   



Quote:
http://www.tamel.pl np.

Ja tu widzę tylko indukcyjne
Żadnych BLDC

Leszek

Leszek
Guest

Wed Oct 12, 2005 7:58 pm   



Quote:
Tak robie taki pojazd:) Trójkołowiec , dwa koła z przodu, zawieszenie od
malucha, jedno koło z tyłu napedzane łańcuchem...rama spawana z
profili..narazie stalowych....kabina jedno osobowa o minimalnej
powierzchni
czołowej z laminatów...takie plany..częsciowo rozpoczęte roboty:)
Liczę, że koszty eksploatacji to 2-4 zł za 100km, czyli po roku mam ok.
2500
zł oszczęności..to juz cena akumulatorów..a w następnym roku cena silnika,
w
kolejnym reszta pojazdu..i koszty rejestracji jako SAM...a potem juz
czysta
oszczędnoścSmile akumulatory powinny wytrzymac ok 4-5 lat przy naprawde
pieszczonej eksploatacji...Smile

Nie wiem na jakim etapie jesteś z tym samochodem, ale
ja mam opracowaną kompletną elektronikę do napędu silnika BLDC
Bedziemy produkować zarówno falowniki jak i silniki BLDC do napedu
pojazdów elektrycznych. Nasz prototyp jest napędzany dwoma
silnikami 1,5kW. Jak jesteś zainteresowany wymianą informacji
w tym zakresie to pisz na priv: biuro małpa omega-e.pl

Leszek

RW
Guest

Wed Oct 12, 2005 9:15 pm   



Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <jaroslaw__berezowski@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:dijs9s$3jf$2@news.onet.pl...
Quote:
Remik napisał(a):


PS. chyba jednak zamówie polski silnik 3-fazowy na 60V 4-5kW

Faktycznie perm-motor wychodzi dosyć drogo.
Bo to PM Synch. Ten Etec to chyba indukcyjny?

A ten polski to z jakiejś konkretnej firmy? Masz może jakieś namiary?
http://www.tamel.pl np.

--
Jaroslaw "Jaros" Berezowski

Tak zgadza sie..mam na mysli Tamel...3-fazowy na nizsze napięcie..robią na
zamówienie.
Jednak nie jestem pewien, czy dam sobie rade z falownikiem....chętnie bym
komuś zlecił wykonanie falownika, jednak jeżeli to razem wyniesie 2 tys
zl...to prościej kupic ten silnik na DC w Stanach...

Wiesiek

Leszek
Guest

Wed Oct 12, 2005 9:43 pm   



Quote:
Jednak nie jestem pewien, czy dam sobie rade z falownikiem....chętnie bym
komuś zlecił wykonanie falownika, jednak jeżeli to razem wyniesie 2 tys
zl...to prościej kupic ten silnik na DC w Stanach...

Ale do silnika DC lub BLDC też potrzebujesz falownik lub chopper

Silnik + falownik wyniesie co najmniej 3tys zł
Jeżeli robisz sam to trzeba doliczy parę tys zł na eksperymenty
i spalone mosfety Smile (przeszedłem już przez to)

Leszek

RW
Guest

Wed Oct 12, 2005 10:35 pm   



Użytkownik "Leszek" <leszek_wieczorek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dik3is$9d$1@atlantis.news.tpi.pl...
Quote:
Jednak nie jestem pewien, czy dam sobie rade z falownikiem....chętnie bym
komuś zlecił wykonanie falownika, jednak jeżeli to razem wyniesie 2 tys
zl...to prościej kupic ten silnik na DC w Stanach...

Ale do silnika DC lub BLDC też potrzebujesz falownik lub chopper

Silnik + falownik wyniesie co najmniej 3tys zł
Jeżeli robisz sam to trzeba doliczy parę tys zł na eksperymenty
i spalone mosfety Smile (przeszedłem już przez to)

Leszek


Dla silnika na prąd stały regulator jest prosty...nawet można zastosowac

taki od hulajnogi...tylko zastosowac mocniejsze tranzystory....ktos już o
tym pisał..w zastosowaniu do silnika od sztaplarki i w maluchu...

pozdrawiam

Wiesiek

PS.
Jak na razie robie konstrukcję mechaniczną...zawieszenie, rame itp...a w
międzyczasie kombinuje myślowo z silnikiem..Smile Juz tak sobie wymyśliłem
dzisiaj...cztery akumulatory 12V 180Ah 4x44kg i silnik Etek 48V 6HP
ważący 21 lbs (przeliczcie na kg...bo nie pamiętam;)). Akumulatory ok.
1400zł, silnik ok. 1500 zł. Zostaje rama, zawieszenie, koła, fotel..i
buda;)) w 10tyś mozna sie zmieści spokojnie..może i nawet rejestracja sie
uda;)
A potem juz 40 zł za 1000km:)))

Lukasz Sczygiel
Guest

Sat Oct 15, 2005 7:56 am   



RW napisał(a):

Quote:
A potem juz 40 zł za 1000km:)))


Mozesz przyblizyc jak wygladaja te wyliczenia?

Bierzesz w nich pod uwage amortyzacje aku?
Czy przy hamowaniu akumulatory beda ladowane?

--
Lukasz Sczygiel

Tomek
Guest

Sat Oct 15, 2005 7:29 pm   



Quote:

Użytkownik "Leszek" <leszek_wieczorek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dik3is$9d$1@atlantis.news.tpi.pl...
Jednak nie jestem pewien, czy dam sobie rade z falownikiem....chętnie bym
komuś zlecił wykonanie falownika, jednak jeżeli to razem wyniesie 2 tys
zl...to prościej kupic ten silnik na DC w Stanach...

Ale do silnika DC lub BLDC też potrzebujesz falownik lub chopper

Silnik + falownik wyniesie co najmniej 3tys zł
Jeżeli robisz sam to trzeba doliczy parę tys zł na eksperymenty
i spalone mosfety Smile (przeszedłem już przez to)

Leszek


Dla silnika na prąd stały regulator jest prosty...nawet można zastosowac
taki od hulajnogi...tylko zastosowac mocniejsze tranzystory....ktos już o
tym pisał..w zastosowaniu do silnika od sztaplarki i w maluchu...

pozdrawiam

Wiesiek

PS.
Jak na razie robie konstrukcję mechaniczną...zawieszenie, rame itp...a w
międzyczasie kombinuje myślowo z silnikiem..Smile Juz tak sobie wymyśliłem
dzisiaj...cztery akumulatory 12V 180Ah 4x44kg i silnik Etek 48V 6HP
ważący 21 lbs (przeliczcie na kg...bo nie pamiętam;)). Akumulatory ok.
1400zł, silnik ok. 1500 zł. Zostaje rama, zawieszenie, koła, fotel..i
buda;)) w 10tyś mozna sie zmieści spokojnie..może i nawet rejestracja sie
uda;)
A potem juz 40 zł za 1000km:)))


Gdzie takie tanie akumulatory trakcyjne trafiłeś?

Tomek

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Goto page Previous  1, 2

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jakie dodatkowe koszty cła i akcyzy przy imporcie silnika elektrycznego z USA?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map