Waldemar Krzok
Guest
Mon Dec 06, 2004 8:57 am
zbyszek wrote:
Quote:
Ostatnio szlag mi trafił dwa H7, jeden H1 i światło pozycyjne w odstępach
kilkudniowych. Wymiana zajęła mi po paręnaście minut sztuka. Właśnie z
tego
powodu w nowym samochodzie będę miał lampy ksenonowe........
To może masz problem z układem ładowania akku, albo kiepską masą
a nie z żarówkami, one nie wytrzymują za długo na 20V, radio też może szlag
trafić.
nie. Ładowanie i akku są ok. Żarówki są (były) "od nowości", czyli mają
(znaczy miały) 7 lat oraz 110Mm przebiegu po różnych gruntach i miały
prawo zejść. Tylko do ich wymiany potrzebujesz człowieka z małymi
łapkami na przegubach. I tak lepiej niż w Golfie IV, tam to trzeba
rozebrać pół samochodu by się do żarówek dostać. Za to jak mi się w
zeszłym roku spryskiwacz szyb zaklinował, to musiałem też nieźle
kombinować ze ściąganiem nadkola.
Waldek
William
Guest
Mon Dec 06, 2004 10:05 pm
Quote:
kilkudniowych. Wymiana zajęła mi po paręnaście minut sztuka. Właśnie z
tego
powodu w nowym samochodzie będę miał lampy ksenonowe. A czy komuś przez to
członek odpada, czy nie zwisa mi kompletnie.
Waldek
Kesony też nie są bezawaryjne, zwłaszcza jesli są używane (tak jak w
Polsce) jako światła do jazdy dziennej i mają cykl zapalania kilka razy
dziennie. Poczytaj archiwum grupy motoryzacyjnej, ale czasem nawet i po roku
lecą