sundayman
Guest
Sun Jul 12, 2015 8:29 pm
Takie mam pytanie, bo nie mogę sam teraz sprawdzić.
Do jakiej kwoty można zrobić zamówienie u nich na stronie ?
Znaczy - czy jest jakiś limit, do którego trzeba się zmieścić ?
Chodzi mi o normalną opcję - za pobraniem, na firmę.
Zbych
Guest
Sun Jul 12, 2015 8:58 pm
On 12.07.2015 22:29, sundayman wrote:
Quote:
Takie mam pytanie, bo nie mogę sam teraz sprawdzić.
Do jakiej kwoty można zrobić zamówienie u nich na stronie ?
Znaczy - czy jest jakiś limit, do którego trzeba się zmieścić ?
Chodzi mi o normalną opcję - za pobraniem, na firmę.
Dodawaj towar aż ci wyskoczy info o przekroczeniu limitu. Mi bez
problemu przeszło pobranie za 9k.
sundayman
Guest
Sun Jul 12, 2015 9:27 pm
Quote:
Dodawaj towar aż ci wyskoczy info o przekroczeniu limitu. Mi bez
problemu przeszło pobranie za 9k.
no, że to tak działa to ja wiem.
Problem w tym, że limit mi się skończył na 4k, jak robiłem zamówienie
w sobotę. I teraz chuj (no sorry) mnie strzela, bo potrzebuję jeszcze ze
2k, w środę muszę to mieć, a teraz muszę jutro brać dupę w troki, jechać
do nich i pytać, z kim się na łby pozamieniali.
Kupuje u nich już ładnych parę lat, i w sumie to jak spojrzałem
na historię to ładne zł u nich zostawiłem. Na pewno ponad 50k.
sundayman
Guest
Sun Jul 12, 2015 10:41 pm
No naprawdę... typowo polskie podejście do klienta.
Po 4 latach uprosiłem o 7 dniowy przelew.
W takim Farnellu czy innym RS mam to od początku, bez proszenia się.
Oczywiście uruchomienie tej płatności opóźnionej trwało chyba 10 dni.
Bo pani zapomniała.
Teraz okazuje się, że ma. 4000 brutto. No żart jakiś.
Ale to mało - przed chwilą próbowałem zrobić zamówienie z PRZEDPŁATĄ.
Ni chuja - "limit przekroczony". Limit czego ?? Kasy, którą chcę wpłacić ??
Kuśwa, czy tutaj musi wszystko tak działać ?
Marek
Guest
Mon Jul 13, 2015 8:30 am
On Mon, 13 Jul 2015 00:41:52 +0200, sundayman
<sundayman@poczta.onet.pl> wrote:
Quote:
Ale to mało - przed chwilą próbowałem zrobić zamówienie z
PRZEDPŁATĄ.
Ni chuja - "limit przekroczony". Limit czego ?? Kasy, którą chcę
wpłacić ??
Kuśwa, czy tutaj musi wszystko tak działać ?
Mnie ostatnio dwa razy wkurzyli brakiem informacji, że moje
zamówienie zostało wysłane niekompletne z powodu niezgodności stanów
magazynowych. Kiedyś wysyłali maila z taką informacją a teraz tylko
podobno tylko po zalogowaniu na ich stronie jest taka informacja. Ja
wolę mailem, bo odbieram na tyle często, że jest to dla mnie
najwygodniejsze. Tak działało wcześniej i było to dobre. Tak samo
było dobre przed laty zamówienie w treści maila. Wtedy szybko i
pewnie się wyszukiwało używając gmaila co i kiedy się kupiło.
Szczególnie znając tylko opis przedmiotu a potrzebny był symbol. To
nie, komuś to przeszkadzało i zrobili tylko załącznik w pdfie co
utrudnia przeszukiwanie bo trzeba otwierać załącznik.
Gdy zgłaszam reklamację to nie dość, że nie ma konkretnych winnych bo
"roboty teraz kompletują zamówienie a nie człowiek" (!) to pani mnie
(klienta) objechała jak burą sukę, że mam jakieś pretensje. Jak
poprosiłem o jej nazwisko i tel. do przełożonego to wcale nie zrobiło
na niej to wrażenia, jakby mówiła "jak się nie podoba to kupuj pytam
gdzie indziej".
Normalnie poczułem się jak w latach 70 za komuny. TME zaczyna
przypominać firemkę zatrudniającą syna córki wuja brata konia czy
innych pociotków stąd pracownicy mają w dupie przełożonych i vice
versa bo wiadomo, rodzina. Atmosfera podobna do Wektona, gdzie pan
Zdzisio pretensjonalnie ciężko wzdycha jak przyszedł klient bez
symbolu, że w ogóle śmie coś kupić.
--
Marek
Piotr Wyderski
Guest
Mon Jul 13, 2015 9:55 am
Marek wrote:
[ciach]
Rozwiązanie nazywa się Farnell. Jeszcze nigdy mnie
nie zawiedli, a ceny na dziwności bywają tańsze, niż
w TME.
Jedyny problem, jaki z nimi miałem to to, że
wytarł mi się kod CVV na karcie i nie mogłem zapłacić
za zamówienie. Zadzwoniłem do nich i okazało się, że
przelewem zapłacić się nie da i jedyne, co mogą
zaproponować, to anulowanie zamówienia. :-/
Pozdrawiam, Piotr
RoMan Mandziejewicz
Guest
Mon Jul 13, 2015 10:09 am
Hello Piotr,
Monday, July 13, 2015, 11:55:32 AM, you wrote:
[...]
Quote:
Jedyny problem, jaki z nimi miałem to to, że
wytarł mi się kod CVV na karcie
Na wszystkich moich kartach kod CVV jest wypalany i nie da się
go wytrzeć...
[...]
--
Best regards,
RoMan
Nowa strona:
http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Piotr Wyderski
Guest
Mon Jul 13, 2015 10:38 am
RoMan Mandziejewicz wrote:
Quote:
Na wszystkich moich kartach kod CVV jest wypalany i nie da się
go wytrzeć...
Po miesiącu noszenia karty w kieszeni spodni pełnej
innych niespodzianek wszystko się da wytrzeć, zapewniam. :-)
Pozdrawiam, Piotr
Maciek
Guest
Mon Jul 13, 2015 12:11 pm
Użytkownik Piotr Wyderski napisał:
Quote:
RoMan Mandziejewicz wrote:
Na wszystkich moich kartach kod CVV jest wypalany i nie da się
go wytrzeć...
Po miesiącu noszenia karty w kieszeni spodni pełnej
innych niespodzianek wszystko się da wytrzeć, zapewniam. :-)
Pozdrawiam, Piotr
Aż wytrzesz pasek magnetyczny i/lub styki procesora
sundayman
Guest
Mon Jul 13, 2015 1:41 pm
Quote:
Rozwiązanie nazywa się Farnell. Jeszcze nigdy mnie
nie zawiedli, a ceny na dziwności bywają tańsze, niż
w TME.
No kupuję u nich zazwyczaj to, czego w TME nie ma.
Ale dziś już rozmawiałem z nimi, więc spróbuję.
Natomiast poważny problem z nimi to to, że ceny dostępne na stronie są
często kosmiczne. I co z tego, że po wycenie przez nich zrobionej jest
lepiej - ale jak robię zamówienie, to ma otwarte ze4 różne firmy; TME,
Farnell, RS, Piekarza, i co tam jeszcze, i sobie porównuję ceny na bieżąco.
A w Farnellu te ceny online'owe są z sufitu. No i kłopot.
Ale ok, postanowiłem spróbować...
Marek
Guest
Mon Jul 13, 2015 3:26 pm
On Mon, 13 Jul 2015 11:55:32 +0200, Piotr Wyderski
<peter.pan@neverland.mil> wrote:
Quote:
Rozwiązanie nazywa się Farnell.
Farnell za to drażni mnie marnowaniem zasobów, jedną szt. układu w
obudowie tssop10 potrafią wysłać w kartonie pełnym papierowych
wypełniaczy o wymiarach 30x 40x40 cm.
--
Marek
Pszemol
Guest
Mon Jul 13, 2015 11:10 pm
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message
news:almarsoft.6902956666730416047@news.neostrada.pl...
Quote:
On Mon, 13 Jul 2015 11:55:32 +0200, Piotr Wyderski
peter.pan@neverland.mil> wrote:
Rozwiązanie nazywa się Farnell.
Farnell za to drażni mnie marnowaniem zasobów, jedną szt. układu w
obudowie tssop10 potrafią wysłać w kartonie pełnym papierowych wypełniaczy
o wymiarach 30x 40x40 cm.
Tak samo robi DigiKey. To chyba efekt połączenia
stanardyzacji opakowań i znikoma ilość tak małych zamówień.
Ciemny
Guest
Wed Jul 15, 2015 9:27 pm
Użytkownik "sundayman" <sundayman@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:mnuqfj$pkc$1@node2.news.atman.pl...
Quote:
No naprawdę... typowo polskie podejście do klienta.
Po 4 latach uprosiłem o 7 dniowy przelew.
W takim Farnellu czy innym RS mam to od początku, bez proszenia się.
Oczywiście uruchomienie tej płatności opóźnionej trwało chyba 10 dni.
Bo pani zapomniała.
Teraz okazuje się, że ma. 4000 brutto. No żart jakiś.
Ale to mało - przed chwilą próbowałem zrobić zamówienie z PRZEDPŁATĄ.
Ni chuja - "limit przekroczony". Limit czego ?? Kasy, którą chcę wpłacić
??
Kuśwa, czy tutaj musi wszystko tak działać ?
Podobnie mnie kiedyś w ch... zrobił Maritex i od tego czasu mają
mnie i kilku następnych klientów z głowy. Jak nie chcą zarobić to trudno...
Pozdr. TC