Goto page Previous 1, 2
RoMan Mandziejewicz
Guest
Sat Sep 24, 2011 12:20 pm
Hello J.F.,
Saturday, September 24, 2011, 11:53:23 AM, you wrote:
[...]
Quote:
No i po 200kkm (co odpowiada rzedu 4000h pracy, z czego sporo na wolnych
obrotach) sa juz powaznie zuzyte. A szczotki sie zmienia jeszcze czesciej.
Prawie 250kkm i szczotki oryginalne - mam się bać?
[...]
--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Nowa strona:
http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
PM
Guest
Sat Sep 24, 2011 12:48 pm
?>> i wytrzymuje lilka miliadow takich obrotów
Quote:
Zebys sie nie zdziwil - jak jedziesz sobie 100km/h, to po 1000h masz
przebieg 100kkm
ok ale nie jedzie się 100km/h średnio.
raczej jakieś 50km/h (w to już wliczone mamy stanie w korkach, skrobanie
szyb itp.)
przyjmijmy te 10tys rpm dla alternatora
czyli
przebieg 200kkm
daje 4000h - 240.000min pracy
2,4 miliarda obrotów.
Padre
Guest
Sun Sep 25, 2011 6:57 pm
W dniu 2011-09-24 14:20, RoMan Mandziejewicz pisze:
Quote:
Hello J.F.,
Saturday, September 24, 2011, 11:53:23 AM, you wrote:
[...]
No i po 200kkm (co odpowiada rzedu 4000h pracy, z czego sporo na wolnych
obrotach) sa juz powaznie zuzyte. A szczotki sie zmienia jeszcze czesciej.
Prawie 250kkm i szczotki oryginalne - mam się bać?
[...]
bać może nie ale ja po ~240kkm musiałem jedną wymienić ale za to wydech
jeszcze oryginalny
Goto page Previous 1, 2