Goto page 1, 2 Next
Psychik
Guest
Tue Aug 19, 2008 9:28 pm
http://foto.meetom.eu/Fun/Fizyka
--
pozdrawiam
Psychik
Grzegorz Kurczyk
Guest
Tue Aug 19, 2008 10:48 pm
Użytkownik Psychik napisał:
Quote:
http://foto.meetom.eu/Fun/Fizyka
buuuaaaa... normalnie się popłakałem
Ale co by nie gadać dziewczyna ma tupet

i w dzisiejszych czasach
pewnie zajdzie dalej niż w przypadku pełnej pokory wobec praw Fizyki.
Dzięki. To mnie Kolega rozbawił przed snem...
Pozdrawiam
Grzegorz
PAndy
Guest
Wed Aug 20, 2008 8:19 am
"Psychik" <psychik@ZAPYTAJ.pl> wrote in message
news:g8fadh$30aa$1@opal.icpnet.pl...
Quote:
http://foto.meetom.eu/Fun/Fizyka
fake
John Smith
Guest
Wed Aug 20, 2008 8:36 am
Quote:
stare, ale coraz aktualniejsze:
...Jeśli inżynier w jakimś towarzystwie powie, że nie czytał Dostojewskiego,
to zapedzi się takiego typa na drzewo i zabroni mu się schodzić. Jeśli zaś
humanista z całym spokojem oświadcza, że nie wie, co to jest kawitacja i nie
może zrozumieć, dlaczego rzeczona zaległa mu sie w umywalce, taka osobę
traktuję się na poważnie jako całkiem normalnego czlowieka...
tyle ortów, to chyba dziewcze "na profilu ChÓmanistycznym" jest...
pomyśleć, że na starość to ja będę to takich doktorów chodził, dzieci do
takich
nauczycieli posyłał...
Ja to bym się tak nie martwił, wiele "ciekawych" prac z kierunków elektroniki
i elektroniki widziałem na własne oczy. Do wszystkiego idzie przywyknąć.
Autorzy takich "prac", studia pokończyli i poszli w świat.
K.
John Smith
Guest
Wed Aug 20, 2008 8:38 am
Quote:
Użytkownik "Psychik" napisał w wiadomości
http://foto.meetom.eu/Fun/Fizyka
Kidyś dawn temu też jaja z kartkofek robiłem
Zaczyanło się tak
Płynie prąd płynie po przewodów krainie, jak do bazy dopłynie itp.
Mi to wygląda na ewidentne jajka z nauczyciela
"Jajka z nauczyciela" szybko się kończą gdy ten oznajmi o niezaliczeniu
przedmiotu. A na dowód ma takie "prace".
K.
aw
Guest
Wed Aug 20, 2008 7:13 pm
Rockk pisze:
Quote:
tylko tu nie chodzi
o Fizykę,
~~~~~~~~~~
tylko o przyswojenie wiadomości i zrozumienie
Quote:
tematu. równie dobrze może byc to przedmiot "religie świata".
Najgorsze jest to ze tacy ludzie wręcz szczycą sie swoja niewiedzą, i
uważają to za normalne, natomiast jak ja strzelę na którejkolwiek grupie
ortografa każe mi sie wracać do podstawówki.
Wracaj do podstawówki - fizyka z małej litery
Sebastian Bialy
Guest
Wed Aug 20, 2008 7:43 pm
lwh wrote:
Quote:
Ile lat ma autorka tego tekstu ?
To chyba nie ma znaczenia. Wygląda na przekombinowany fake.
John Smith
Guest
Thu Aug 21, 2008 12:59 am
Quote:
To chyba nie ma znaczenia. Wygląda na przekombinowany fake.
Wątpię.
Za wiele już widziałem z podobnych "prac".
K.
Psychik
Guest
Thu Aug 21, 2008 7:23 pm
PAndy pisze:
Quote:
fake
moze, ale w dzisiejszych czasach to jakby "z zycia wziete" ;)
--
Psychik
KK
Guest
Thu Aug 21, 2008 11:07 pm
Quote:
tylko tu nie chodzi o Fizykę, tylko o przyswojenie wiadomości i zrozumienie
tematu. równie dobrze może byc to przedmiot "religie świata".
Tu chodzi o to, że każdy przyswaja wiedzę jaka go interesuje i wpajanie
na siłę rzeczy z Fizyki osobie która dobra jest z przedmiotów
humanistycznych jest hamowaniem jej rozwoju. Pamiętacie elektronicy datę
III rozbioru? Albo rok urodzenia Kościuszki, wiersze pisarzy z XVIIw?
Ale z Fizyki pewnie większość. Ta dziewczyna jak będzie reporterką w TV
nie będzie pamiętała siły Lorenza, ale za to przekona do swoich racji
więcej osób niż my wszyscy razem wzięci... może...
Quote:
Najgorsze jest to ze tacy ludzie wręcz szczycą sie swoja niewiedzą, i
uważają to za normalne, natomiast jak ja strzelę na którejkolwiek grupie
ortografa każe mi sie wracać do podstawówki.
Najgorsi są ludzie którzy uważają, że wiedza którą mają jest
najważniejsza na świecie.
PAndy
Guest
Fri Aug 22, 2008 9:16 am
"Psychik" <psychik@ZAPYTAJ.pl> wrote in message
news:g8kbq3$qab$1@opal.icpnet.pl...
Quote:
PAndy pisze:
fake
moze, ale w dzisiejszych czasach to jakby "z zycia wziete"
podejrzanie wydumane...
PAndy
Guest
Fri Aug 22, 2008 9:18 am
"KK" <kakr77@o2.pl> wrote in message news:g8kovt$8pe$1@news.onet.pl...
Quote:
Ale z Fizyki pewnie większość. Ta dziewczyna jak będzie reporterką w TV
nie będzie pamiętała siły Lorenza, ale za to przekona do swoich racji
więcej osób niż my wszyscy razem wzięci... może...
przekona bez watpienia prawa fizyki ze jej nie obowiazuja - jakie jest
prawdopodobienstwo smierci w wyniku nieznajomosci faktow historycznych lub
poezji epoki renesansu vs nieznajomosc praw fizycznych i ich ignorowanie...
RobertP.
Guest
Fri Aug 22, 2008 10:23 am
On Fri, 22 Aug 2008 00:07:57 +0200, KK <kakr77@o2.pl> wrote:
Quote:
Ale z Fizyki pewnie większość. Ta dziewczyna jak będzie reporterką w TV
nie będzie pamiętała siły Lorenza, ale za to przekona do swoich racji
więcej osób niż my wszyscy razem wzięci... może...
No nie wiem, mnie nie przekonują relacje reporterskie typu (cytuje):
"Prąd o mocy stu tysięcy woltów poraził..."
--
Pozdrawiam
RobertP.
KK
Guest
Fri Aug 22, 2008 12:46 pm
Quote:
Tu chodzi o to, że każdy przyswaja wiedzę jaka go interesuje i wpajanie na
siłę rzeczy z Fizyki osobie która dobra jest z przedmiotów humanistycznych
jest hamowaniem jej rozwoju. Pamiętacie elektronicy datę
Hamowanie rozwoju ? Raczysz żartować. Dużo wysiłku przed nią.
Nie żartuję, uczenie na siłę to głupota naszej cywilizacji i tyle.
Dzieciaki w szkole wg mnie słabo rozwijają zainteresowania, przynajmniej
opieram się na tym co było jakieś 4 lata temu. Moja siostra rysuje
niezłe pastele, interesuje się też fryzjerstwem itp, chciała iść na
studia plastyczne i co? Uwzięła się na nią babka z fizyki bo moja
siostra nosiła dredy. I nie przepuściła jej pod koniec szkoły, musiała
się przenieść do prywatnego liceum, w końcu zdała maturę ale z
opóźnieniem i na studia nie poszła.
Do czego siła Lorenza przy rysunku? A poza tym spytaj informatyka jaka
jest różnica między prądem a napięciem -jak 1 na 20 będzie rozumiał o co
Ci chodzi to już sukces.
Szkoła powinna mieć 1/3 materiału (jaki jest teraz) maksymalnie, reszta
to zajęcia indywidualnie wybierane przez uczniów (najlepiej też płatne
aby trzymać jakiś poziom).
Pozdrawiam
Kamil
KK
Guest
Fri Aug 22, 2008 1:56 pm
Quote:
Nad reformą oświaty zastanawiają się różni mądrzy na całym świecie.
Jest zakres materiału obowiązkowy i każdy powinien minimum tej wiedzy
posiąść.
Jak nie posiądzie, redukują go z danej szkoły i szuka sobie innej, dla niego
lepszej.
Nie powinno być równania w dół, jak z maturą "giertychowską".
No ale właśnie jest teraz, gdy ludzie dobrzy z przedmiotów
humanistycznych muszą się uczyć ścisłych i odwrotnie, robi się kiepska
średnia i z żadnego przedmiotu nie można wynieść więcej niż niski standard.
Jakby podzielić już wcześniej uczniów na grupy o dobranych
zainteresowaniach to można by podnieść poziom kilkukrotnie. Podobny
eksperyment zrobiła u mnie w szkole pani z fizyki, w 3 lata nauki
zrobiła program z 4 klas, kilka osób było trochę do tyłu ale wszystkich
przepuściła, po czym w ostatni rok przerobiła cały materiał jeszcze raz,
podnosząc o wiele poziom, ale ponieważ wszyscy już wszystko przerobili
to byliśmy jakby lepszą grupą i każdy wszystko kumał jak należy.
Niestety mało osób jest takich które chcą zrobić coś z sensem.
Quote:
Ludzie narzekają, ze kolejne pokolenia są głupsze. Ja myślę, ze ten slogan
jest błędny.
Dzieci są zwykle mądrzejsze od swoich rodziców.
Omawiana panna, z fizyki, polskiego, angielskiego wykazała się ignorancją.
Oczywiście że tak, ale to nie znaczy że jest do skreślenia, może bardzo
dobrze śpiewa i całymi dniami gra na pianinie, ale w szkole muzyki nie
ma i wykazać się nie może. Może też tańczy, rysuje, fotografuje, itp ale
fizyki akurat jej się uczyć nie chce i nie lubi. I nie można tak od razu
kogoś wykreślać bo nie napisał tej klasówki.
Quote:
Może ma kwit o upośledzeniu? Przez przymusową podstawówkę i gimnazjum ją
przepchnięto.
też możliwe ale tego kompletnie nie wiemy, byłbym ostrożny z taką opinią.
Quote:
Nie wszyscy mogą być wybitni, nie wszyscy nadają się do wszystkiego. Każdy
sobie jakąś niszę znajduje.
A materiał w szkole dla wszystkich taki sam

Goto page 1, 2 Next