wowa
Guest
Tue Jul 25, 2017 7:24 pm
Dzień dobry
Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko
jest w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas
urlopu jak trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem
nad którym potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie
zostanie wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy
ma swoją filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie
zastępstwa. I właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś
programu. Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
Wojtek
jacek pozniak
Guest
Wed Jul 26, 2017 7:53 am
wowa wrote:
Quote:
Dzień dobry
Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko
jest w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas
urlopu jak trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem
nad którym potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie
zostanie wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy
ma swoją filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie
zastępstwa. I właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś
programu. Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
Wojtek
Poszukaj na hasło 'ticket system open source'
jp
Piotr Dmochowski
Guest
Wed Jul 26, 2017 2:07 pm
W dniu 2017-07-25 o 21:24, wowa pisze:
Quote:
Dzień dobry
Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko jest
w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas urlopu jak
trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem nad którym
potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie zostanie
wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy ma swoją
filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie zastępstwa. I
właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś programu.
Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
Wojtek
To może zerknij na
https://www.atlassian.com/software/jira To co prawda
jest dedykowane dla IT, ale da się mniej lub więcej dostosować do innych
potrzeb. Na w/w stronie chwalą się że można zrobić różne rodzaje tasków
(zleceń) i dla każdego z nich zrobić indywidualny workflow (czyli sposób
wykonania).
W branży IT to jest już jakiś tam standard, więc jakby czegoś brakowało
to można sobie poszukać dodatków albo kogoś, kto taki indywidualny bajer
dorobi.
--
Pozdrawiam
Piotrek
wowa
Guest
Wed Jul 26, 2017 6:36 pm
Dzięki ale to nie to. Musi być proste żeby się chciało wykonać
dodatkowe czynności. Ludzie są zajeci własną pracą a to jest dodatkowe,
konieczne ale dodatkowe. Znalazłem coś obiecującego, też ma za dużo
funkcji ale sporo możliwości konfiguracji
http://serwis.ntsn.pl.
Wojtek
Cezary GrÄ
dys
Guest
Thu Jul 27, 2017 11:59 am
W dniu 25.07.2017 o 21:24, wowa pisze:
Quote:
Dzień dobry
Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko jest
w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas urlopu jak
trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem nad którym
potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie zostanie
wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy ma swoją
filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie zastępstwa. I
właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś programu.
Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
Wojtek
Z doświadczenia powiem, że powinien to być system prosty do ogarnięcia
przez pracowników. Tak, zeby ułatwiał pracę, a nie utrudniał.
Ważne, żeby to nie było tak, że papierki wypełniamy po staremu i
dodatkowa robota z wpisywaniem. U mnie w robocie była próba wdrożenia
wielkiego systemu (chyba jeszcze walczą) i zupełna lipa.
Opisałem to trochę na pl.comp.bazy-danych
w wątku: "Ręce opadają zapowiada się nieudane wdrożenie"
Unikaj nadmiernego rozbijania kategorii prac, bo potem nie wiadomo
co dopasować, wystarczy kilka powiedzmy:budowlane, elektryczne,
hydrauliczne...
A nie podział elektrycznych na wymianę świetlówki, załączenie
bezpiecznika, wymianę żarówki...
Bo potem trafia się wymiana źródła LED i już kombinowanie.
I mało rzetelne potem to wszystko jest, system aby wpisywać.
Jakub Rakus
Guest
Thu Jul 27, 2017 3:45 pm
W dniu 25.07.2017 o 21:24, wowa pisze:
Quote:
Dzień dobry
Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko jest
w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas urlopu jak
trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem nad którym
potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie zostanie
wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy ma swoją
filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie zastępstwa. I
właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś programu.
Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
Wojtek
Redmine
http://www.redmine.org/
--
Pozdrawiam
Jakub Rakus
wowa
Guest
Sun Jul 30, 2017 10:42 am
Quote:
Z doświadczenia powiem, że powinien to być system prosty do ogarnięcia
przez pracowników. Tak, zeby ułatwiał pracę, a nie utrudniał.
Ważne, żeby to nie było tak, że papierki wypełniamy po staremu i
dodatkowa robota z wpisywaniem. U mnie w robocie była próba wdrożenia
wielkiego systemu (chyba jeszcze walczą) i zupełna lipa.
Opisałem to trochę na pl.comp.bazy-danych
w wątku: "Ręce opadają zapowiada się nieudane wdrożenie"
Unikaj nadmiernego rozbijania kategorii prac, bo potem nie wiadomo
co dopasować, wystarczy kilka powiedzmy:budowlane, elektryczne,
hydrauliczne...
A nie podział elektrycznych na wymianę świetlówki, załączenie bezpiecznika,
wymianę żarówki...
Bo potem trafia się wymiana źródła LED i już kombinowanie.
I mało rzetelne potem to wszystko jest, system aby wpisywać.
Dokładnie, ma być proste. I nie potrzebuję takiego podziału na
kategorie. W skrócie bym chciał: wpada meil, zostaje obrobiony
(potwierdzenia, materiał, uzgodnienia zewnętrzne, terminy) i wypada z
pozwoleniem na pracę.
Wojtek