Adam Dybkowski
Guest
Tue Jun 17, 2008 11:22 pm
Robert Wańkowski pisze:
Quote:
64k kolejnych kodów) a potem (2) zapuścić trwające ponad 2 doby
obliczenia na klastrze 50 komputerów dwurdzeniowych. Uda mu się
szczęśliwie obliczyć kolejny kod do wysłania. :)
A na kolejny kod też potrzeba 2 dób?
Już nie, bo w wyniku obliczeń dostaje się cały klucz danego urządzenia i
można wygenerować wszystkie kolejne kody. Przeczytaj całego PDFa to się
dowiesz.
Ale i tak IMHO wymaganie posiadania oryginalnego pilota przez 24h stawia
pod znakiem zapytania samą potrzebę łamania.
--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
Piotr Curious Gluszenia S
Guest
Wed Jun 18, 2008 8:38 pm
yabba wrote:
Quote:
Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <jaros@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości
news:slrng52cdo.2m5.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
Pan Marek napisał:
Już to przerabiałem, chociaż z bramy korzysta jedna osoba, więc żaden
kłopot dla innych - w każdym razie nie da się osiągnąć "bezgłośności"
Co znaczy "nie da się"? Administracja jest nieczuła na takie sugestie?
Bo to, że brama garażowa na parterze może się otwierać w ten sposób,
by nie było tego słychać na pierwszym piętrze, jest jak najbardziej
realne.
Opisz dokładniej jak tego dokonać. Mieszkam nad bramą i dokładnie słyszę
kiedy się otwiera i zamyka.
DA SIE - hydraulika

jedyne co halasuje to pompa do oleju, a ta moze byc
baardzo daleko od bramy , albo moze byc stosownie wygluszona/specyficznej
konstrukcji. silowniki mozna dostac w dowolnym rozmiarze i przekroju .
reszta to dobre lozyska , osadzone w gumach i elektryka ktora uniemozliwi
np. stukanie drzwi (albo otworz albo zamknij, bez opcji 'troche
otworz-zamknij' , najprosciej procek jakis - od razu bedzie mial kontrole
czujek prawidlowego zamkniecia , moze sterowac obrotami pompy (tak zeby np.
powoli startowac i powoli wyhamowywac drzwi) itd.)
--