RTV forum PL | NewsGroups PL

Jak przyspieszyć odprawę importową z Fedex po problemach z przesyłką z Chin?

Import z Fedexem

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jak przyspieszyć odprawę importową z Fedex po problemach z przesyłką z Chin?

Guest

Fri Aug 25, 2017 5:39 am   



Zamówiłem części w Chinach, wysyłka Fedexem. Jak do tej pory nie miałem z nimi żadnych problemów, sprawy celno-papierkowe załatwiali w 1-2 dni. Do czasu...
W zaprzeszłą niedzielę towar wylądował w Katowicach, wcześniej dali mi znać żebym opisał fakturowany towar (upoważnienia i dane firmowe mają). Patrzę na ich stronę na tracking przesyłki, towar jest w Ożarowicach (13 sierpnia), przesyłka dostępna do odprawy, planowany termin doręczenia 16 sierpnia. OK, spokojnie czekam...

Niestety, nikt się 16-go nie pojawił, nazajutrz wysyłam mejla "co jest grane?" i nadal nic. Patrzę na tracking przesyłki i jest zmiana: Obecnie nie jest dostępna planowana data doręczenia. Od 13-go status aktywności się nie zmienia: W trakcie przewozu - Przesyłka dostępna do odprawy.

Na mejle nie odpowiadają, na interwencję poprzez ich stronę internetową też brak reakcji, dodzwonić nie da się, chat online nie działa..

Mieliście już takie coś? Co radzicie czynić w tej sytuacji?

Miller Artur
Guest

Fri Aug 25, 2017 6:15 am   



W dniu 2017-08-25 o 05:39, stchebel@gmail.com pisze:
Quote:
Zamówiłem części w Chinach, wysyłka Fedexem. Jak do tej pory nie miałem z nimi żadnych problemów, sprawy celno-papierkowe załatwiali w 1-2 dni. Do czasu...
W zaprzeszłą niedzielę towar wylądował w Katowicach, wcześniej dali mi znać żebym opisał fakturowany towar (upoważnienia i dane firmowe mają). Patrzę na ich stronę na tracking przesyłki, towar jest w Ożarowicach (13 sierpnia), przesyłka dostępna do odprawy, planowany termin doręczenia 16 sierpnia. OK, spokojnie czekam...

Niestety, nikt się 16-go nie pojawił, nazajutrz wysyłam mejla "co jest grane?" i nadal nic. Patrzę na tracking przesyłki i jest zmiana: Obecnie nie jest dostępna planowana data doręczenia. Od 13-go status aktywności się nie zmienia: W trakcie przewozu - Przesyłka dostępna do odprawy.

Na mejle nie odpowiadają, na interwencję poprzez ich stronę internetową też brak reakcji, dodzwonić nie da się, chat online nie działa..

Mieliście już takie coś? Co radzicie czynić w tej sytuacji?


zdefiniuj "dodzwonić nie da się"

a.

Guest

Fri Aug 25, 2017 8:28 am   



ewidentnie kara boska - zastanów się nad swoim życiem... a może bardziej
działalnością na newsach...

Miller Artur
Guest

Fri Aug 25, 2017 9:01 am   



W dniu 2017-08-25 o 10:27, stchebel@gmail.com pisze:
Quote:
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 08:15:52 UTC+2 użytkownik Miller Artur napisał:


zdefiniuj "dodzwonić nie da się"

a.

Masz coś do powiedzenia w temacie?


oczywiście. pierdylion razy sprowadzałem coś z Chin FedExem i nigdy nie
natrafiłem na sytuację możliwą do opisania przez "dodzwonić nie da się".
stąd prośba o doprecyzowanie.

a.

MiSter
Guest

Fri Aug 25, 2017 9:54 am   



Quote:
Na mejle nie odpowiadają, na interwencję poprzez ich stronę internetową też brak reakcji, dodzwonić nie da się, chat online nie działa..

Mieliście już takie coś? Co radzicie czynić w tej sytuacji?


Witam,
Tak mieliśmy kilka razy.
Co radzić? czekać, nawet miesiąc :)

Mister

Guest

Fri Aug 25, 2017 10:27 am   



W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 08:15:52 UTC+2 użytkownik Miller Artur napisał:

Quote:

zdefiniuj "dodzwonić nie da się"

a.

Masz coś do powiedzenia w temacie?

MiSter
Guest

Fri Aug 25, 2017 3:16 pm   



Quote:
Mieliście już takie coś? Co radzicie czynić w tej sytuacji?


Witam,
Tak mieliśmy kilka razy.
Co radzić? czekać, nawet miesiąc :)

Mister

Jakieś odszkodowanie można od nich uzyskać? Ja rozumiem, wszystko może się zdarzyć, ale brak odpowiedzi na mejle, to ignorancja i wręcz chamstwo.

Nie myślałem o tym.

BTW: A jak złożysz reklamację jak żaden kanał komunikacyjny nie jest
aktywny?
Do lokalnego Fedexu nawet nie ma co jechać bo nie mają pojęcia o czymś
takim jak międzynarodowy Fedex :)

MiSter

Guest

Fri Aug 25, 2017 3:18 pm   



W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:55:05 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:
Quote:
Na mejle nie odpowiadają, na interwencję poprzez ich stronę internetową też brak reakcji, dodzwonić nie da się, chat online nie działa..

Mieliście już takie coś? Co radzicie czynić w tej sytuacji?


Witam,
Tak mieliśmy kilka razy.
Co radzić? czekać, nawet miesiąc :)

Mister

Jakieś odszkodowanie można od nich uzyskać? Ja rozumiem, wszystko może się zdarzyć, ale brak odpowiedzi na mejle, to ignorancja i wręcz chamstwo.

Guest

Fri Aug 25, 2017 8:01 pm   



W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 17:16:35 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:

Quote:
Nie myślałem o tym.
BTW: A jak złożysz reklamację jak żaden kanał komunikacyjny nie jest
aktywny?

List polecony z potwierdzeniem odbioru.

Szczerze powiedziawszy myślę o ponownym zamówieniu z Chin, tym razem z wykorzystaniem innego spedytora, a od Fedexu żądać pełnej kwoty stanowiącej wartość zamówienia(~1k$). Oczywiście wówczas mogą sobie z tym zrobić co im się tylko podoba.

Quote:
Do lokalnego Fedexu nawet nie ma co jechać bo nie mają pojęcia o czymś
takim jak międzynarodowy Fedex :)


Nawet o tym nie myślę.

tck
Guest

Fri Aug 25, 2017 8:03 pm   



Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości
news:09d8545a-4e5c-45f1-af61-70f51fe4c2e8@googlegroups.com...
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 17:16:35 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:

Quote:
Nie myślałem o tym.
BTW: A jak złożysz reklamację jak żaden kanał komunikacyjny nie jest
aktywny?

List polecony z potwierdzeniem odbioru.

Szczerze powiedziawszy myślę o ponownym zamówieniu z Chin, tym razem z
wykorzystaniem innego spedytora, a od Fedexu żądać pełnej kwoty stanowiącej
wartość zamówienia(~1k$). Oczywiście wówczas mogą sobie z tym zrobić co im
się tylko podoba.


najpierw sugeruję przeczytać regulamin


--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Pawel \"O'Pajak\"
Guest

Sat Aug 26, 2017 2:58 pm   



Powitanko,

Quote:
Masz coś do powiedzenia w temacie?

Ja mam. 2 razy dzwoniłem. Trzeba ustawić głośnomówiący w telefonie,
odłożyć i czekać cierpliwie robiąc w tym czasie coś pożytecznego.
Muzyczka jest w miarę znośna. Po 22 minutach wreszcie ten jedyny
konsultant na północnej półkuli odebrał.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jak przyspieszyć odprawę importową z Fedex po problemach z przesyłką z Chin?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map