Zbyszek
Guest
Sun Feb 01, 2009 9:00 pm
Witam
Zastanawiam się jak są programowane imobilizery, które są w kluczykach
samochodowych.
Cena jaką zaśpiewali mi za kluczyk to 150 zł
Dlaczego tak drogo?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
Zygmunt M. Zarzecki
Guest
Sun Feb 01, 2009 9:05 pm
Quote:
Zastanawiam się jak są programowane imobilizery, które są w kluczykach
samochodowych.
Cena jaką zaśpiewali mi za kluczyk to 150 zł
Dlaczego tak drogo?
W ASO?
zyga
Padre
Guest
Sun Feb 01, 2009 9:11 pm
Zbyszek pisze:
Quote:
Witam
Zastanawiam się jak są programowane imobilizery, które są w kluczykach
samochodowych.
Cena jaką zaśpiewali mi za kluczyk to 150 zł
Dlaczego tak drogo?
U mojego ojca w Hondzie nie są w żaden sposób programowane, każdy
kluczyk ma swój indywidualny numer i ten właśnie numer jest wprowadzany
do pamięci immobilizera w aucie. I o ile pamiętam, mało że kluczyk jest
taki drogi to za programowanie immobilizera wzięli dodatkowo kasę, za
150zł było tylko wycięcie w nim odpowiednich ząbków.
A dla czego tak drogo?
Bo nie masz wyjścia i i tak zapłacisz...
Zbyszek
Guest
Sun Feb 01, 2009 9:23 pm
Quote:
W ASO?
W ASO Skody w Częstochowie moja noga więcej nie stanie.
Lepiej zlecić naprawę dziadowskiemu mechanikowi niż tam.
Będzie i taniej i lepiej. :)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
Zbyszek
Guest
Sun Feb 01, 2009 9:27 pm
Quote:
U mojego ojca w Hondzie nie są w żaden sposób programowane, każdy
kluczyk ma swój indywidualny numer i ten właśnie numer jest wprowadzany
do pamięci immobilizera w aucie. I o ile pamiętam, mało że kluczyk jest
taki drogi to za programowanie immobilizera wzięli dodatkowo kasę, za
150zł było tylko wycięcie w nim odpowiednich ząbków.
No właśnie jak to jest bo z kluczykami dostałem specjalną tabliczkę z kodem,
który pozwala na dorobienie kluczyka.
A zatem jakoś się je da programować.
Zbyszek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
Rockk
Guest
Sun Feb 01, 2009 9:37 pm
Quote:
No właśnie jak to jest bo z kluczykami dostałem specjalną tabliczkę z
kodem,
który pozwala na dorobienie kluczyka.
A zatem jakoś się je da programować.
Zbyszek
chyba mozna :
- skopiowac kluczy
- wprowadzic nowy kluczyk do komputera
Padre
Guest
Sun Feb 01, 2009 10:48 pm
Quote:
No właśnie jak to jest bo z kluczykami dostałem specjalną tabliczkę z kodem,
który pozwala na dorobienie kluczyka.
Ten kod dotyczy ząbków na kluczyku.
Zbyszek
Guest
Mon Feb 02, 2009 9:01 am
Quote:
No właśnie jak to jest bo z kluczykami dostałem specjalną tabliczkę z
kodem,
który pozwala na dorobienie kluczyka.
Ten kod dotyczy ząbków na kluczyku.
Kluczyk dorabiam w markecie bez żadnych kodów za 15zł.
Jak zrozumiałem kod na tabliczce był potrzebny do zaprogramowania imobilizera.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
d530
Guest
Mon Feb 02, 2009 3:49 pm
"Zbyszek" <zbyszeksWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:01c5.000002a5.4986a86a@newsgate.onet.pl...
Quote:
Kluczyk dorabiam w markecie bez żadnych kodów za 15zł.
OK, a teraz musisz zaprogramować transponder w kluczyku. Sam tego nie
zrobisz. Płacz i płać.
Padre
Guest
Mon Feb 02, 2009 5:27 pm
Quote:
Ten kod dotyczy ząbków na kluczyku.
Kluczyk dorabiam w markecie bez żadnych kodów za 15zł.
Ten kluczyk za 150zł?
Marek Lewandowski
Guest
Mon Feb 02, 2009 6:45 pm
On Feb 1, 9:00 pm, "Zbyszek" <zbyszeksWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Quote:
Witam
Zastanawiam się jak są programowane imobilizery, które są w kluczykach
samochodowych.
wcale. Porogramuje się centralke, zeby przyjmowala kolejny kluczyk o
danym numerze seryjnym, sam kluczyk jest read-only. Inaczej ktos by Ci
mogl podpieprzyc kluczyk, malym urzadzonkiem skopiowac go na drugi i
oddac z powrotem oryginal i ani bys sie kapnal.
W np. Lancii mozesz centralke zaprogramowac sam - potrzebujesz do tego
czerwonego klucza serwisowego (w komplecie z samochodem), jedyna
upierdliwosc to to, ze w momencie dodawania nowego klucza musisz miec
przy sobie WSZYSTKIE klucze, ktore maja nadal pracowac (bo procedura
jest taka: kasujesz wszystkie stare klucze i autoryzujesz te, ktorych
chcesz nadal uzywac).
W Volvo potrzeba do tej przyjemnosci ASO, nie wiem, ile kosztuje, nie
potrzebowalem jeszcze, za to samochod pokazuje Ci na zadanie ile do
niego pasuje kluczy (czyli przy kupnie uzywki mozesz sprawdzic, czy
wlasciciel nie zachomikowal sobie jakiegos kluczyka).
--
Marek Lewandowski
sofu
Guest
Mon Feb 02, 2009 7:11 pm
Użytkownik "Zbyszek" <zbyszeksWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:01c5.000002a5.4986a86a@newsgate.onet.pl...
Quote:
No właśnie jak to jest bo z kluczykami dostałem specjalną tabliczkę z
kodem,
który pozwala na dorobienie kluczyka.
Ten kod dotyczy ząbków na kluczyku.
Kluczyk dorabiam w markecie bez żadnych kodów za 15zł.
Jak zrozumiałem kod na tabliczce był potrzebny do zaprogramowania
imobilizera.
--------
Kod na tabliczce mógł byc potrzebny do zaprogramowania automatycznej
frezarki, ktora wycina zabki w kluczyku.
Ja mam francuska wkladke zamka w drzwiach mieszkania i tam w komplecie tez
jest karta z kodem do dorobienia w razie potrzeby klucza. Inna sprawa, ze sa
frezarki potrafiace skopiowac klucz, ale trzeba miec wpełni sprawny
oryginał.
Janusz
Zbyszek
Guest
Mon Feb 02, 2009 10:26 pm
Quote:
wcale. Porogramuje się centralke, zeby przyjmowala kolejny kluczyk o
danym numerze seryjnym, sam kluczyk jest read-only. Inaczej ktos by Ci
mogl podpieprzyc kluczyk, malym urzadzonkiem skopiowac go na drugi i
oddac z powrotem oryginal i ani bys sie kapnal.
Pytałem w ASO Skody potrzebny tylko nr nadwozia i kod z karty. - koszt około
200zł i dwa tygodnie czekania.
U gościa w markecie kluczyk i 160 zł.
W serwisie zajmującym się między innymi imobiliserami 150 i najlepiej
przyjechać samochodem aby mechanicznie dopasować kluczyk do stacyjki ponieważ
orginalny może być już lekko wytarty.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
Rafal(sxat)
Guest
Tue Feb 03, 2009 8:35 pm
Quote:
OK, a teraz musisz zaprogramować transponder w kluczyku. Sam tego nie
zrobisz. Płacz i płać.
czy tego nie zrobi sie programatorem RFIdu ?
Rf
--
elektroniczny dziennik lekcyjny
http://www.sxar.pl/_wis/