RTV forum PL | NewsGroups PL

Jak prawidłowo interpretować pomiar prądu akumulatora: 0,4A vs 0,08A?

pomiar prądu akumulatora najpierw 0.4A a po chwili 0,008

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jak prawidłowo interpretować pomiar prądu akumulatora: 0,4A vs 0,08A?

Goto page 1, 2  Next

kolega
Guest

Mon Feb 02, 2009 8:31 pm   



Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08

Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?

Czy cos z miernikiem nie tak?

ggx
Guest

Mon Feb 02, 2009 8:40 pm   



W dniu 2009-02-02 20:31, kolega pisze:

Quote:
Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?

Oba.


--
pzdrv!
ggx

kolega
Guest

Mon Feb 02, 2009 8:42 pm   



Użytkownik "ggx" <ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7i82$vf3$1@news.onet.pl...
Quote:
W dniu 2009-02-02 20:31, kolega pisze:

Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?

Oba.


--
pzdrv!
ggx

a możecie cos dokładniej ? czemu tak się dzieje ?

kolega
Guest

Mon Feb 02, 2009 8:44 pm   



Użytkownik "ggx" <ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7i82$vf3$1@news.onet.pl...
Quote:
W dniu 2009-02-02 20:31, kolega pisze:

Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?

Oba.


--
pzdrv!
ggx

czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
upływy prądu ?

ggx
Guest

Mon Feb 02, 2009 8:46 pm   



W dniu 2009-02-02 20:44, kolega pisze:

Quote:

czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
upływy prądu ?


Jakie urządzenie?

--
pzdrv!
ggx

kolega
Guest

Mon Feb 02, 2009 8:48 pm   



Użytkownik "ggx" <ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7ij2$pc$1@news.onet.pl...
Quote:
W dniu 2009-02-02 20:44, kolega pisze:


czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
upływy prądu ?


Jakie urządzenie?

--
pzdrv!
ggx

w jakim sensie jakie urządzenie ? chodzi ci o typ miernika czy typ
akumulatora i auta ?

ggx
Guest

Mon Feb 02, 2009 8:53 pm   



W dniu 2009-02-02 20:48, kolega pisze:
Quote:
Użytkownik "ggx"<ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7ij2$pc$1@news.onet.pl...
W dniu 2009-02-02 20:44, kolega pisze:

czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
upływy prądu ?

Jakie urządzenie?



w jakim sensie jakie urządzenie ? chodzi ci o typ miernika czy typ
akumulatora i auta ?


Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że
chodzi o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością. U mnie
jest około 40 mA. Pierwszy, większy, prąd spowodowany jest pewnie
uruchamianiem urządzeń w samochodzie - może radio, może komputer.

--
pzdrv
ggx

kolega
Guest

Mon Feb 02, 2009 8:57 pm   



Użytkownik "ggx" <ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7ivr$298$1@news.onet.pl...
Quote:
W dniu 2009-02-02 20:48, kolega pisze:
Użytkownik "ggx"<ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7ij2$pc$1@news.onet.pl...
W dniu 2009-02-02 20:44, kolega pisze:

czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy
lewe
upływy prądu ?

Jakie urządzenie?



w jakim sensie jakie urządzenie ? chodzi ci o typ miernika czy typ
akumulatora i auta ?


Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że chodzi
o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością. U mnie jest około
40 mA. Pierwszy, większy, prąd spowodowany jest pewnie uruchamianiem
urządzeń w samochodzie - może radio, może komputer.

--
pzdrv
ggx


Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
tdi on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
bagażniku i podsufitce ale
wszystko w porządku.
Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a dopiero
po kilku sec schodzi do 0.08 A

pawelj
Guest

Mon Feb 02, 2009 9:43 pm   



Quote:
Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
tdi on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
bagażniku i podsufitce ale
wszystko w porządku.
Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a
dopiero po kilku sec schodzi do 0.08 A

Może alarm?

Jezeli jest to centralka prąd musi brać.
A pierwszy prąd - większy - niektóre alarmy tak mają że jeżeli czujki są
"aktywne" to biorą większy prąd.

--
Pawełj

kolega
Guest

Mon Feb 02, 2009 10:56 pm   



Użytkownik "pawelj" <pawelj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gm7mdu$gb9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Quote:

Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
tdi on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
bagażniku i podsufitce ale
wszystko w porządku.
Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a
dopiero po kilku sec schodzi do 0.08 A

Może alarm?

Jezeli jest to centralka prąd musi brać.
A pierwszy prąd - większy - niektóre alarmy tak mają że jeżeli czujki są
"aktywne" to biorą większy prąd.

--
Pawełj

auto nie ma alarmu
immo tylko fabryczne

Roman
Guest

Mon Feb 02, 2009 11:26 pm   



Quote:
Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
tdi on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
bagażniku i podsufitce ale
wszystko w porządku.
Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a
dopiero po kilku sec schodzi do 0.08 A


TDI ma komputer silnika....a jak komputer to i test pewnie po włączeniu
zasilania......do tego centralny zamek, zegarek i kilka pierdół by się
pewnie jeszcze znalazło......modół sterowania wentylatorami
chłodnicy.....itd.....

Dus
Guest

Tue Feb 03, 2009 8:52 am   



Użytkownik "kolega" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości
news:gm7hp4$rkv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Quote:
Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08

Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?

Czy cos z miernikiem nie tak?


0,08 czy 0,008 A?
80mA to IMHO sporo jak na "gołe" auto. U mnie w podobnym (ale nie TDI) jest
14mA.
A tym 0,4A po podłączeniu aku się nie przejmuj, potrzeba mu więcej na
inicjalizację urządzeń i różne testy.
-
Dus

J.F.
Guest

Tue Feb 03, 2009 9:21 am   



On Mon, 02 Feb 2009 20:53:32 +0100, ggx wrote:
Quote:
Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że
chodzi o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością.

Niezbyt.
to jednak prawie 2Ah na dobe.
Wracasz z z 3 tygodniowego urlopu i nie wiadomo czy zapali.

Zostawic na tydzien tez przykro, bo aku cierpi.

J.

bhk
Guest

Tue Feb 03, 2009 9:23 am   



Użytkownik "Dus" <dusiek@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:gm8t36$2u8i$1@opal.icpnet.pl...
Quote:
Użytkownik "kolega" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości
news:gm7hp4$rkv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08

Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?

Czy cos z miernikiem nie tak?


0,08 czy 0,008 A?
80mA to IMHO sporo jak na "gołe" auto. U mnie w podobnym (ale nie TDI)
jest
14mA.
A tym 0,4A po podłączeniu aku się nie przejmuj, potrzeba mu więcej na
inicjalizację urządzeń i różne testy.
-
Dus


80mA faktycznie troche dużo, ale nie jest znowu tak źle.
U mnie jest około 40mA, ale jest komputer + alarm z centralnym
+ centralka do czujników ruchu + radio.
W zimie to od soli w różnych dziwnych miejscach mogą robić się
"przetoki" i jakiś prąd będzie sobie upływał.

RoMan Mandziejewicz
Guest

Tue Feb 03, 2009 10:53 am   



Hello J,

Tuesday, February 3, 2009, 9:21:27 AM, you wrote:

Quote:
Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że
chodzi o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością.
Niezbyt.
to jednak prawie 2Ah na dobe.
Wracasz z z 3 tygodniowego urlopu i nie wiadomo czy zapali.
Zostawic na tydzien tez przykro, bo aku cierpi.

Kupić za kilkadziesiąt PLN baterię słoneczną i mieć w nosie problem.

--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Spam: http://www.squadack.na.allegro.pl/ Smile

Goto page 1, 2  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Jak prawidłowo interpretować pomiar prądu akumulatora: 0,4A vs 0,08A?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map