Goto page 1, 2 Next
kolega
Guest
Mon Feb 02, 2009 8:31 pm
Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08
Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?
Czy cos z miernikiem nie tak?
ggx
Guest
Mon Feb 02, 2009 8:40 pm
W dniu 2009-02-02 20:31, kolega pisze:
Quote:
Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?
Oba.
--
pzdrv!
ggx
kolega
Guest
Mon Feb 02, 2009 8:42 pm
Użytkownik "ggx" <ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7i82$vf3$1@news.onet.pl...
Quote:
W dniu 2009-02-02 20:31, kolega pisze:
Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?
Oba.
--
pzdrv!
ggx
a możecie cos dokładniej ? czemu tak się dzieje ?
kolega
Guest
Mon Feb 02, 2009 8:44 pm
Użytkownik "ggx" <ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7i82$vf3$1@news.onet.pl...
Quote:
W dniu 2009-02-02 20:31, kolega pisze:
Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?
Oba.
--
pzdrv!
ggx
czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
upływy prądu ?
ggx
Guest
Mon Feb 02, 2009 8:46 pm
W dniu 2009-02-02 20:44, kolega pisze:
Quote:
czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
upływy prądu ?
Jakie urządzenie?
--
pzdrv!
ggx
kolega
Guest
Mon Feb 02, 2009 8:48 pm
Użytkownik "ggx" <ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7ij2$pc$1@news.onet.pl...
Quote:
W dniu 2009-02-02 20:44, kolega pisze:
czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
upływy prądu ?
Jakie urządzenie?
--
pzdrv!
ggx
w jakim sensie jakie urządzenie ? chodzi ci o typ miernika czy typ
akumulatora i auta ?
ggx
Guest
Mon Feb 02, 2009 8:53 pm
W dniu 2009-02-02 20:48, kolega pisze:
Quote:
Użytkownik "ggx"<ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7ij2$pc$1@news.onet.pl...
W dniu 2009-02-02 20:44, kolega pisze:
czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy lewe
upływy prądu ?
Jakie urządzenie?
w jakim sensie jakie urządzenie ? chodzi ci o typ miernika czy typ
akumulatora i auta ?
Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że
chodzi o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością. U mnie
jest około 40 mA. Pierwszy, większy, prąd spowodowany jest pewnie
uruchamianiem urządzeń w samochodzie - może radio, może komputer.
--
pzdrv
ggx
kolega
Guest
Mon Feb 02, 2009 8:57 pm
Użytkownik "ggx" <ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7ivr$298$1@news.onet.pl...
Quote:
W dniu 2009-02-02 20:48, kolega pisze:
Użytkownik "ggx"<ggx@ggx.ggx> napisał w wiadomości
news:gm7ij2$pc$1@news.onet.pl...
W dniu 2009-02-02 20:44, kolega pisze:
czyli 0.08 A to normalny pobór nie wskazujący na jakieś zwarcia czy
lewe
upływy prądu ?
Jakie urządzenie?
w jakim sensie jakie urządzenie ? chodzi ci o typ miernika czy typ
akumulatora i auta ?
Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że chodzi
o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością. U mnie jest około
40 mA. Pierwszy, większy, prąd spowodowany jest pewnie uruchamianiem
urządzeń w samochodzie - może radio, może komputer.
--
pzdrv
ggx
Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
tdi on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
bagażniku i podsufitce ale
wszystko w porządku.
Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a dopiero
po kilku sec schodzi do 0.08 A
pawelj
Guest
Mon Feb 02, 2009 9:43 pm
Quote:
Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
tdi on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
bagażniku i podsufitce ale
wszystko w porządku.
Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a
dopiero po kilku sec schodzi do 0.08 A
Może alarm?
Jezeli jest to centralka prąd musi brać.
A pierwszy prąd - większy - niektóre alarmy tak mają że jeżeli czujki są
"aktywne" to biorą większy prąd.
--
Pawełj
kolega
Guest
Mon Feb 02, 2009 10:56 pm
Użytkownik "pawelj" <pawelj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gm7mdu$gb9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Quote:
Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
tdi on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
bagażniku i podsufitce ale
wszystko w porządku.
Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a
dopiero po kilku sec schodzi do 0.08 A
Może alarm?
Jezeli jest to centralka prąd musi brać.
A pierwszy prąd - większy - niektóre alarmy tak mają że jeżeli czujki są
"aktywne" to biorą większy prąd.
--
Pawełj
auto nie ma alarmu
immo tylko fabryczne
Roman
Guest
Mon Feb 02, 2009 11:26 pm
Quote:
Tak chodzi o samochód SEAT TOLEDO II
tdi on nie ma modułu komfortu radio wyłączone, sprawdziłem też lampki w
bagażniku i podsufitce ale
wszystko w porządku.
Męczyła mnie tylko wysoka wartość na początku pomiaru rzędu 0.4 A a
dopiero po kilku sec schodzi do 0.08 A
TDI ma komputer silnika....a jak komputer to i test pewnie po włączeniu
zasilania......do tego centralny zamek, zegarek i kilka pierdół by się
pewnie jeszcze znalazło......modół sterowania wentylatorami
chłodnicy.....itd.....
Dus
Guest
Tue Feb 03, 2009 8:52 am
Użytkownik "kolega" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości
news:gm7hp4$rkv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Quote:
Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08
Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?
Czy cos z miernikiem nie tak?
0,08 czy 0,008 A?
80mA to IMHO sporo jak na "gołe" auto. U mnie w podobnym (ale nie TDI) jest
14mA.
A tym 0,4A po podłączeniu aku się nie przejmuj, potrzeba mu więcej na
inicjalizację urządzeń i różne testy.
-
Dus
J.F.
Guest
Tue Feb 03, 2009 9:21 am
On Mon, 02 Feb 2009 20:53:32 +0100, ggx wrote:
Quote:
Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że
chodzi o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością.
Niezbyt.
to jednak prawie 2Ah na dobe.
Wracasz z z 3 tygodniowego urlopu i nie wiadomo czy zapali.
Zostawic na tydzien tez przykro, bo aku cierpi.
J.
bhk
Guest
Tue Feb 03, 2009 9:23 am
Użytkownik "Dus" <dusiek@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:gm8t36$2u8i$1@opal.icpnet.pl...
Quote:
Użytkownik "kolega" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości
news:gm7hp4$rkv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08
Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?
Czy cos z miernikiem nie tak?
0,08 czy 0,008 A?
80mA to IMHO sporo jak na "gołe" auto. U mnie w podobnym (ale nie TDI)
jest
14mA.
A tym 0,4A po podłączeniu aku się nie przejmuj, potrzeba mu więcej na
inicjalizację urządzeń i różne testy.
-
Dus
80mA faktycznie troche dużo, ale nie jest znowu tak źle.
U mnie jest około 40mA, ale jest komputer + alarm z centralnym
+ centralka do czujników ruchu + radio.
W zimie to od soli w różnych dziwnych miejscach mogą robić się
"przetoki" i jakiś prąd będzie sobie upływał.
RoMan Mandziejewicz
Guest
Tue Feb 03, 2009 10:53 am
Hello J,
Tuesday, February 3, 2009, 9:21:27 AM, you wrote:
Quote:
Nie napisałeś jakie urządzenie pobiera taki prąd. Teraz wiadomo, że
chodzi o auto. Wydaje mi się, że 80 mA jest poprawną wartością.
Niezbyt.
to jednak prawie 2Ah na dobe.
Wracasz z z 3 tygodniowego urlopu i nie wiadomo czy zapali.
Zostawic na tydzien tez przykro, bo aku cierpi.
Kupić za kilkadziesiąt PLN baterię słoneczną i mieć w nosie problem.
--
Best regards,
RoMan mailto:roman@pik-net.pl
Spam:
http://www.squadack.na.allegro.pl/
Goto page 1, 2 Next