Vir
Guest
Fri Dec 28, 2007 7:43 pm
Witam
Pomiędzy aku a silnikiem będzie sterownik regulujący obroty silnika.
1. Gdzie dać amperomierz, tak abym widział, ile prądu konsumuje silnik?
Przed czy za sterownikiem?
2. Czy amperomierz może być włączony w szereg, tak aby cały prąd szedł
przez niego (25A), czy muszę zrobić jakiś bocznik?
Vir
Jacek Maciejewski
Guest
Fri Dec 28, 2007 8:49 pm
Dnia Fri, 28 Dec 2007 19:43:22 +0100, Vir napisał(a):
Quote:
1. Gdzie dać amperomierz, tak abym widział, ile prądu konsumuje silnik?
Przed czy za sterownikiem?
A co to za silnik i co to za sterownik?
2. Czy amperomierz może być włączony w szereg, tak aby cały prąd szedł
przez niego (25A), czy muszę zrobić jakiś bocznik?
Przy 25A to ja bym dał juz bocznik.
--
Jacek
mac
Guest
Fri Dec 28, 2007 9:07 pm
Jacek Maciejewski pisze:
Quote:
Dnia Fri, 28 Dec 2007 19:43:22 +0100, Vir napisał(a):
1. Gdzie dać amperomierz, tak abym widział, ile prądu konsumuje silnik?
Przed czy za sterownikiem?
sam silnik?
no to przed sterownikiem.. a równie dobrze za - w końcu będzie ten sam
prad

)
określenia przed za są dość hmm nieprecyzyjne.
Quote:
A co to za silnik i co to za sterownik?
2. Czy amperomierz może być włączony w szereg, tak aby cały prąd szedł
przez niego (25A), czy muszę zrobić jakiś bocznik?
Przy 25A to ja bym dał juz bocznik.
jeżeli zamiezrzasz miezyć calośc pradu konsumowanego przez samochód to
weż pod uwagę prad rozruchu
tj. jakies nawet 100-200 A
--
piotr