Guest
Tue Sep 04, 2018 3:19 pm
Wlasnie mam taka mala przygode z tym ustrojstwem.
Pojawia mi sie blad P144A ktory oznacza ze test szczelnosci ukladu sie nie powiodl i trza mechnika odwiedzic.
Grzebie sobie o co w tym chodzi bo dotychczas nie kojarzylem ze takie cos jest komus potrzebne.
Znalazlem male wyjasnienie:
https://www.motofakty.pl/artykul/jak-dziala-uklad-odpowietrzania-zbiornika-paliwa.html
Po przeczytaniu paru forow z grubsza rozumiem co i po co sie robi ale chcialem sie upewnic czy dobrze rozumuje.
Mianowicie ten uklad jest potrzebny w kazdym aucie czy tylko w tych co korka nie maja? I czy tylko benzynowe to maja czy dizle tez?
Bo wszedzie czytam o tym w kontekscie benzyny ale nie pasuje mi ze tylko dla niej taki cyrk sie wyczynia.
Auto jest z 2012 ale konstrukcyjnie z 2008. W starszym o dwa lata dizlu tego nie mialem...
Mial ktos z tym wieksza stycznosc?
Guest
Tue Sep 04, 2018 4:46 pm
W dniu wtorek, 4 września 2018 08:19:08 UTC-5 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
Quote:
Wlasnie mam taka mala przygode z tym ustrojstwem.
Pojawia mi sie blad P144A ktory oznacza ze test szczelnosci ukladu sie nie powiodl i trza mechnika odwiedzic.
Grzebie sobie o co w tym chodzi bo dotychczas nie kojarzylem ze takie cos jest komus potrzebne.
Znalazlem male wyjasnienie:
https://www.motofakty.pl/artykul/jak-dziala-uklad-odpowietrzania-zbiornika-paliwa.html
Po przeczytaniu paru forow z grubsza rozumiem co i po co sie robi ale chcialem sie upewnic czy dobrze rozumuje.
Mianowicie ten uklad jest potrzebny w kazdym aucie czy tylko w tych co korka nie maja? I czy tylko benzynowe to maja czy dizle tez?
Bo wszedzie czytam o tym w kontekscie benzyny ale nie pasuje mi ze tylko dla niej taki cyrk sie wyczynia.
Auto jest z 2012 ale konstrukcyjnie z 2008. W starszym o dwa lata dizlu tego nie mialem...
Mial ktos z tym wieksza stycznosc?
Zla grupa, przepraszam, prosze zignorowac