doktorek
Guest
Sun Aug 13, 2006 9:39 pm
Chroni jeden z akumulatorów, tak aby miał zawsze prąd potrzebny do rozruchu
samochodu. Jednocześnie jest odpowiedzialny za odpowiednie naładowanie
każdego z akumulatorów.
jak to jest zrobione? mozna to zrobic w miare tanio?
Jacek Maciejewski
Guest
Sat Aug 19, 2006 7:24 pm
Dnia Sun, 13 Aug 2006 23:39:38 +0200, doktorek napisał(a):
Quote:
Chroni jeden z akumulatorów, tak aby miał zawsze prąd potrzebny do rozruchu
samochodu. Jednocześnie jest odpowiedzialny za odpowiednie naładowanie
każdego z akumulatorów.
Pytanie deko bez sensu. Co niby taki "izolator" miałby robic dokładnie?
Jeśli potrzebujesz jednego aku ZAWSZE gotowego do rozruchu, dajesz dwa aku,
oba zawsze ładujesz a jednego podłączasz wyłącznie do rozrusznika i zapłonu
a drugiego do innych odbiorników (światła itd).
--
Jacek
J.F.
Guest
Sat Aug 19, 2006 10:49 pm
On Sat, 19 Aug 2006 21:24:20 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
Quote:
Dnia Sun, 13 Aug 2006 23:39:38 +0200, doktorek napisał(a):
Chroni jeden z akumulatorów, tak aby miał zawsze prąd potrzebny do rozruchu
samochodu. Jednocześnie jest odpowiedzialny za odpowiednie naładowanie
każdego z akumulatorów.
Pytanie deko bez sensu. Co niby taki "izolator" miałby robic dokładnie?
Jeśli potrzebujesz jednego aku ZAWSZE gotowego do rozruchu, dajesz dwa aku,
oba zawsze ładujesz a jednego podłączasz wyłącznie do rozrusznika i zapłonu
a drugiego do innych odbiorników (światła itd).
No i trzeba je jakos polaczyc do jednego alternatora ..
J.
PAndy
Guest
Mon Aug 21, 2006 7:59 am
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
news:p84fe2ljaq3f036f54t9jdd5b7pfkf4rkg@4ax.com...
Quote:
No i trzeba je jakos polaczyc do jednego alternatora ..
szczotka?