boropi
Guest
Tue Oct 09, 2007 2:53 pm
Witam grupe
Mam problemy z odbieraniem niektórych kanałów z cyfrowego polsatu.
Oczywiście karta i moduł legalne, kupiony z abonamentem.
Z niektórych transponderów jednak nie rozkodowuje sygnału (w tym
samego
polsatu).
Zadzwoniłem do polsatu i tam mi odpowiedzieli że to wina tunera i
muszę do
nigo wgrac nowe oprogramowanie.
Sprawdziłem że w tunerze oprogramowanie jest takie jak na stronie
humaxa
najnowsze (HPXSCI 1.00.10).
Szukając informacji w internecie dowiedziałem się ze jest jeszcze
wersja
oprogramowania 1.00.11 oraz 1.00.14.
Tą pierwszą wersję udało mi się znaleźć i wgrać. Zmienione jest trochę
menu
doszło pare opcji ale nadal nie rozkodowuje tych samych kanałów co
poprzednio.
Czy ma ktoś może wersję 1.00.14 i może podesłać na maila ?
Czy to pomoże rozwiązać problem ?
Czy może zmiana oprogramowania w samym module jest możliwa i by
pomogła ?
Pozdrawiam
boropi
Włodzimierz Wojtiuk
Guest
Tue Oct 09, 2007 5:41 pm
Użytkownik "boropi" <boropi1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1191938003.617329.119510@d55g2000hsg.googlegroups.com...
Witam grupe
Mam problemy z odbieraniem niektórych kanałów z cyfrowego polsatu.
Oczywiście karta i moduł legalne, kupiony z abonamentem.
IMO
to problem Polsatu (techników zatrudnionych przez polsat)
BIORĄ ZA TO PIENIĄDZE
Twoje też !
Włodek
boropi
Guest
Wed Oct 10, 2007 11:36 am
Quote:
to problem Polsatu (techników zatrudnionych przez polsat)
Niestety na nich mój telefon nie wywarł najmniejszego wrażenia.
Sugerowali że to mój kłopot.
boropi
Waldemar Krzok
Guest
Wed Oct 10, 2007 4:56 pm
boropi schrieb:
Quote:
to problem Polsatu (techników zatrudnionych przez polsat)
Niestety na nich mój telefon nie wywarł najmniejszego wrażenia.
Sugerowali że to mój kłopot.
no to napisz im list, że żądasz naprawy usterki, daj im tydzień czasu i
zagroź, że przestaniesz płacić. Jak się nie ruszą, to przestań płacić.
Wtedy to będzie ich problem.
Waldek
Włodzimierz Wojtiuk
Guest
Wed Oct 10, 2007 8:22 pm
Użytkownik "Waldemar Krzok" <waldemar.krzok@infocity.de> napisał w
wiadomości news:5n4b2jFg7s8tU1@mid.uni-berlin.de...
Quote:
boropi schrieb:
to problem Polsatu (techników zatrudnionych przez polsat)
Niestety na nich mój telefon nie wywarł najmniejszego wrażenia.
Sugerowali że to mój kłopot.
no to napisz im list, że żądasz naprawy usterki, daj im tydzień czasu i
zagroź, że przestaniesz płacić. Jak się nie ruszą, to przestań płacić.
Wtedy to będzie ich problem.
Listy polecone, najlepiej ze zwrotką, formuowane tak aby wygladały na
przygotowane pod ewentualny proces sądowy
Włodek
boropi
Guest
Wed Oct 10, 2007 11:13 pm
Quote:
to problem Polsatu (techników zatrudnionych przez polsat)
Niestety na nich mój telefon nie wywarł najmniejszego wrażenia.
Sugerowali że to mój kłopot.
no to napisz im list, że żądasz naprawy usterki, daj im tydzień czasu i
zagroź, że przestaniesz płacić. Jak się nie ruszą, to przestań płacić.
Wtedy to będzie ich problem.
Listy polecone, najlepiej ze zwrotką, formuowane tak aby wygladały na
przygotowane pod ewentualny proces sądowy
Włodek
Tylko że sprawdzałem moduł w innym dekoderze i tam działały wszystkie
kanały.
Dlatego szukam nowszego oprogramowania do humaxa.
boropi
entroper
Guest
Thu Oct 11, 2007 3:45 pm
Użytkownik "Waldemar Krzok" <waldemar.krzok@infocity.de> napisał w wiadomości
news:5n4b2jFg7s8tU1@mid.uni-berlin.de...
Quote:
no to napisz im list, że żądasz naprawy usterki, daj im tydzień czasu
i zagroź, że przestaniesz płacić. Jak się nie ruszą, to przestań
płacić.
Wtedy to będzie ich problem.
Wtedy odetną abonenta i pozbędą się problemu. Generalnie filozofia jest taka,
że klient ma płacić i wyp...ć, a ostra konkurencja

i brak większego
zainteresowania ze strony instytucji kontrolnych idealnie konserwują taką
sytuację.
e.