RTV forum PL | NewsGroups PL

Różnica napięcia między generatorem a modułem zapłonowym w motocyklu - skąd 30V a 200V?

generator w motocyklu a moduł zapłonowy - różnica w napięciu

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Różnica napięcia między generatorem a modułem zapłonowym w motocyklu - skąd 30V a 200V?

Tomek W
Guest

Wed Sep 26, 2007 10:07 am   



W manualau producenta wyczytałem takei informacje:
Quote:
- Apply the red measuring lead of the peak voltage adapter to the

black/red cable and the black measuring lead to the red/white cable,
disconnect

connector 3 to disconnect the CDI unit 2

Multimeter display: 30 volts (35 volts for 400 SX) +/- 5 volts

- Same measurement with connectors CDI unit connected

Multimeter display: 200 volts +/- 10 volts



Z tego co rozumiem to na wyjsciu z generatora (wejscie do modułu) przy
odłaczonym module napięcie powinno wynosić około 30 V, a przy podpiętym
module około 200 V, skad jest ta róznica w napięciu?


--
pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross

Lukasz Spychalski
Guest

Wed Sep 26, 2007 2:24 pm   



On Wed, 26 Sep 2007 11:07:47 +0200, Tomek W wrote:



Quote:
Z tego co rozumiem to na wyjsciu z generatora (wejscie do modulu) przy
odlaczonym module napiecie powinno wynosic okolo 30 V, a przy podpietym
module okolo 200 V, skad jest ta roznica w napieciu?

Kluczem do zagadki jest "peak voltage adapter", czyli przystawka do
pomiaru napięcia szczytowego.

Po podłączeniu sprawnego CDI pojawiają się szpilki 200V.

--
Pozdrawiam,
Lukasz Spychalski
"ty wybierac ten pomysl ty potrzeba wobec wladza"
(c) Lidl, z instrukcji obslugi pilota uniwersalnego

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Różnica napięcia między generatorem a modułem zapłonowym w motocyklu - skąd 30V a 200V?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map