RTV forum PL | NewsGroups PL

Gdzie znaleźć regulowaną przetwornicę 10-15V na wyjściu 1-12V z zabezpieczeniami?

poszukuje przetwornicy 1-12V

NOWY TEMAT

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Gdzie znaleźć regulowaną przetwornicę 10-15V na wyjściu 1-12V z zabezpieczeniami?

Goto page 1, 2  Next

Tmek
Guest

Tue Oct 21, 2014 10:04 am   



Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo sieciowe.

Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach samochodowych czyli
10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane napiecie w zakresie od ok 1V, do
tylu ile mozna czyli pewnie 2V mniej niz wejscie. Prad do 5A przy najwyzszym
napieciu.

Istotna rzecz. Regulacja musi dawac stablina regulacje, byc odporna na
zminany i tetnienie napiecia wejsciowego i musi byc zabepieczenie przed
wzrostem na wyjsciu. Czyli w momencie kiedy cos sie pali nie moze tam
pojawic sie nagle to co jest na wejsciu. To jest chyba najwazniejszy
warunek.

Gdzie czegos takiego szukac?

pozdro
Tmek

RoMan Mandziejewicz
Guest

Tue Oct 21, 2014 10:07 am   



Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 12:04:12 PM, you wrote:

Quote:
Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo sieciowe.
Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach samochodowych czyli
10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane napiecie w zakresie od ok 1V, do
tylu ile mozna czyli pewnie 2V mniej niz wejscie. Prad do 5A przy najwyzszym
napieciu.

Masz wymagania... Jakie zastosowanie?

Quote:
Istotna rzecz. Regulacja musi dawac stablina regulacje, byc odporna na
zminany i tetnienie napiecia wejsciowego i musi byc zabepieczenie przed
wzrostem na wyjsciu. Czyli w momencie kiedy cos sie pali nie moze tam
pojawic sie nagle to co jest na wejsciu. To jest chyba najwazniejszy
warunek.

Czyli automagicznie wyklucza step-down, który w razie awarii daje
pełne napięcie na wyjściu...

Quote:
Gdzie czegos takiego szukac?

Gotowego nie znajdziesz.



--
Best regards,
RoMan
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Tmek
Guest

Tue Oct 21, 2014 10:19 am   



Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:184432530.20141021120739@pik-net.pl.invalid...
Quote:
Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 12:04:12 PM, you wrote:

Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo sieciowe.
Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach samochodowych czyli
10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane napiecie w zakresie od ok 1V,
do
tylu ile mozna czyli pewnie 2V mniej niz wejscie. Prad do 5A przy
najwyzszym
napieciu.

Masz wymagania... Jakie zastosowanie?

Zastosowanie moze zrobic krzywde jak nagle pojawi sie wiecej niz ustawione.


Quote:
Czyli automagicznie wyklucza step-down, który w razie awarii daje
pełne napięcie na wyjściu...

A opcja dolozenia zabezpieczenia pradowego?
W zasadzie sterowanie byloby pradowe, bardziej istotna jest kontrola pradu
niz napiecia.

Cos na ksztalt zasialcza laboratoryjnego na 12V.


Quote:
Gdzie czegos takiego szukac?

Gotowego nie znajdziesz.

Na to wychodzi.

pzdr
Tmek

Mario
Guest

Tue Oct 21, 2014 10:48 am   



W dniu 2014-10-21 o 12:19, Tmek pisze:
Quote:
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:184432530.20141021120739@pik-net.pl.invalid...
Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 12:04:12 PM, you wrote:

Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo sieciowe.
Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach samochodowych czyli
10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane napiecie w zakresie od ok 1V,
do
tylu ile mozna czyli pewnie 2V mniej niz wejscie. Prad do 5A przy
najwyzszym
napieciu.

Masz wymagania... Jakie zastosowanie?

Zastosowanie moze zrobic krzywde jak nagle pojawi sie wiecej niz ustawione.


Smile
Roman, lepiej nie pytaj o szczegóły, bo gdyby ci je ujawnił to musiałby
cię zabić.


--
pozdrawiam
MD

Tmek
Guest

Tue Oct 21, 2014 10:54 am   



Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości
news:m25er8$qh9$1@mx1.internetia.pl...
Quote:
W dniu 2014-10-21 o 12:19, Tmek pisze:
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:184432530.20141021120739@pik-net.pl.invalid...
Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 12:04:12 PM, you wrote:

Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo
sieciowe.
Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach samochodowych
czyli
10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane napiecie w zakresie od ok
1V,
do
tylu ile mozna czyli pewnie 2V mniej niz wejscie. Prad do 5A przy
najwyzszym
napieciu.

Masz wymagania... Jakie zastosowanie?

Zastosowanie moze zrobic krzywde jak nagle pojawi sie wiecej niz
ustawione.


:)
Roman, lepiej nie pytaj o szczegóły, bo gdyby ci je ujawnił to musiałby
cię zabić.

Bez przesady.
Sterowanie momentem napedu przez sprzeglo regulowane pradowo.
Jak zamiast ustwaionego pojawi sie wieksze to sprzet sie spina i pelna moc
idzie.

A regulacja jak pisalem odbywa sie pradowo.

Tmek

RoMan Mandziejewicz
Guest

Tue Oct 21, 2014 11:02 am   



Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 12:54:00 PM, you wrote:

Quote:
Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo
sieciowe. Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach
samochodowych czyli 10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane
napiecie w zakresie od ok 1V, do tylu ile mozna czyli pewnie 2V
mniej niz wejscie. Prad do 5A przy najwyzszym napieciu.
Masz wymagania... Jakie zastosowanie?
Zastosowanie moze zrobic krzywde jak nagle pojawi sie wiecej niz
ustawione.

Aleś dokładny :(

Quote:
Smile
Roman, lepiej nie pytaj o szczegóły, bo gdyby ci je ujawnił to musiałby
cię zabić.
Bez przesady.
Sterowanie momentem napedu przez sprzeglo regulowane pradowo.
Jak zamiast ustwaionego pojawi sie wieksze to sprzet sie spina i pelna moc
idzie.
A regulacja jak pisalem odbywa sie pradowo.

Czy któryś z punktów obciążenia masz podłączony na stałe do minusa
zasilania czy też możesz łączyć do plusa?


--
Best regards,
RoMan
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Mario
Guest

Tue Oct 21, 2014 11:09 am   



W dniu 2014-10-21 o 12:54, Tmek pisze:
Quote:
Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości
news:m25er8$qh9$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-10-21 o 12:19, Tmek pisze:
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:184432530.20141021120739@pik-net.pl.invalid...
Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 12:04:12 PM, you wrote:

Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo
sieciowe.
Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach samochodowych
czyli
10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane napiecie w zakresie od ok
1V,
do
tylu ile mozna czyli pewnie 2V mniej niz wejscie. Prad do 5A przy
najwyzszym
napieciu.

Masz wymagania... Jakie zastosowanie?

Zastosowanie moze zrobic krzywde jak nagle pojawi sie wiecej niz
ustawione.


:)
Roman, lepiej nie pytaj o szczegóły, bo gdyby ci je ujawnił to musiałby
cię zabić.

Bez przesady.
Sterowanie momentem napedu przez sprzeglo regulowane pradowo.
Jak zamiast ustwaionego pojawi sie wieksze to sprzet sie spina i pelna moc
idzie.

A regulacja jak pisalem odbywa sie pradowo.

Skoro obciążenie indukcyjne to może jakiś układ z chopperem od
sterownika silnika krokowego?


--
pozdrawiam
MD

Tmek
Guest

Tue Oct 21, 2014 11:40 am   



Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:1652203683.20141021130249@pik-net.pl.invalid...
Quote:
Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 12:54:00 PM, you wrote:

Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo
sieciowe. Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach
samochodowych czyli 10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane
napiecie w zakresie od ok 1V, do tylu ile mozna czyli pewnie 2V
mniej niz wejscie. Prad do 5A przy najwyzszym napieciu.
Masz wymagania... Jakie zastosowanie?
Zastosowanie moze zrobic krzywde jak nagle pojawi sie wiecej niz
ustawione.

Aleś dokładny :(

:)
Roman, lepiej nie pytaj o szczegóły, bo gdyby ci je ujawnił to musiałby
cię zabić.
Bez przesady.
Sterowanie momentem napedu przez sprzeglo regulowane pradowo.
Jak zamiast ustwaionego pojawi sie wieksze to sprzet sie spina i pelna
moc
idzie.
A regulacja jak pisalem odbywa sie pradowo.

Czy któryś z punktów obciążenia masz podłączony na stałe do minusa
zasilania czy też możesz łączyć do plusa?

Sprzeglo jest odizolowane galwanicznie. Biegunowosc w nim samym tez nie ma
znaczenia.

Tmek

Tmek
Guest

Tue Oct 21, 2014 11:41 am   



Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości
news:m25g1t$uok$1@mx1.internetia.pl...
Quote:
W dniu 2014-10-21 o 12:54, Tmek pisze:
Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości
news:m25er8$qh9$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-10-21 o 12:19, Tmek pisze:
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:184432530.20141021120739@pik-net.pl.invalid...
Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 12:04:12 PM, you wrote:

Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo
sieciowe.
Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach samochodowych
czyli
10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane napiecie w zakresie od ok
1V,
do
tylu ile mozna czyli pewnie 2V mniej niz wejscie. Prad do 5A przy
najwyzszym
napieciu.

Masz wymagania... Jakie zastosowanie?

Zastosowanie moze zrobic krzywde jak nagle pojawi sie wiecej niz
ustawione.


:)
Roman, lepiej nie pytaj o szczegóły, bo gdyby ci je ujawnił to musiałby
cię zabić.

Bez przesady.
Sterowanie momentem napedu przez sprzeglo regulowane pradowo.
Jak zamiast ustwaionego pojawi sie wieksze to sprzet sie spina i pelna
moc
idzie.

A regulacja jak pisalem odbywa sie pradowo.

Skoro obciążenie indukcyjne to może jakiś układ z chopperem od sterownika
silnika krokowego?

Nie mam pojecia.

Tmek

RoMan Mandziejewicz
Guest

Tue Oct 21, 2014 11:50 am   



Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 1:40:35 PM, you wrote:

Quote:
Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo
sieciowe. Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach
samochodowych czyli 10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane
napiecie w zakresie od ok 1V, do tylu ile mozna czyli pewnie 2V
mniej niz wejscie. Prad do 5A przy najwyzszym napieciu.
Masz wymagania... Jakie zastosowanie?
Zastosowanie moze zrobic krzywde jak nagle pojawi sie wiecej niz
ustawione.
Aleś dokładny Sad
Smile
Roman, lepiej nie pytaj o szczegóły, bo gdyby ci je ujawnił to musiałby
cię zabić.
Bez przesady.
Sterowanie momentem napedu przez sprzeglo regulowane pradowo.
Jak zamiast ustwaionego pojawi sie wieksze to sprzet sie spina i pelna
moc
idzie.
A regulacja jak pisalem odbywa sie pradowo.
Czy któryś z punktów obciążenia masz podłączony na stałe do minusa
zasilania czy też możesz łączyć do plusa?
Sprzeglo jest odizolowane galwanicznie. Biegunowosc w nim samym tez nie ma
znaczenia.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2158519.html


--
Best regards,
RoMan
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Tmek
Guest

Tue Oct 21, 2014 2:44 pm   



Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:1919803780.20141021135008@pik-net.pl.invalid...
Quote:
Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 1:40:35 PM, you wrote:

Mozne ktos widzial, bo na razie trafiam na chinskie za 2$ albo
sieciowe. Poszukuje przetwornicy regulowanej, ktora w warunkach
samochodowych czyli 10~15V na wejsciu, da na wyjsciu regulowane
napiecie w zakresie od ok 1V, do tylu ile mozna czyli pewnie 2V
mniej niz wejscie. Prad do 5A przy najwyzszym napieciu.
Masz wymagania... Jakie zastosowanie?
Zastosowanie moze zrobic krzywde jak nagle pojawi sie wiecej niz
ustawione.
Aleś dokładny Sad
Smile
Roman, lepiej nie pytaj o szczegóły, bo gdyby ci je ujawnił to
musiałby
cię zabić.
Bez przesady.
Sterowanie momentem napedu przez sprzeglo regulowane pradowo.
Jak zamiast ustwaionego pojawi sie wieksze to sprzet sie spina i pelna
moc
idzie.
A regulacja jak pisalem odbywa sie pradowo.
Czy któryś z punktów obciążenia masz podłączony na stałe do minusa
zasilania czy też możesz łączyć do plusa?
Sprzeglo jest odizolowane galwanicznie. Biegunowosc w nim samym tez nie
ma
znaczenia.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2158519.html

Dzieki. Ale skaldac i uruchamiac nie mam czasu ani umiejetnosci.

pzdr
Tmek

platformowe głupki
Guest

Tue Oct 21, 2014 2:59 pm   



typowy przykład sukcesu po w eu...
"pomaga" tym których to mało interesuje i uważa, że niesie misję
wyzwolenia...
trochę ta wasza-wspólna-europa jest zabawna...

Tmek
Guest

Tue Oct 21, 2014 3:19 pm   



Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w
wiadomości news:m25sbp$uf9$1@node1.news.atman.pl...
Quote:
typowy przykład sukcesu po w eu...
"pomaga" tym których to mało interesuje i uważa, że niesie misję
wyzwolenia...
trochę ta wasza-wspólna-europa jest zabawna...

Wyjedz w koncu na bialorus.

Tmek

RoMan Mandziejewicz
Guest

Tue Oct 21, 2014 3:20 pm   



Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 4:44:36 PM, you wrote:

[...]

Quote:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2158519.html
Dzieki. Ale skaldac i uruchamiac nie mam czasu ani umiejetnosci.

To po co tu przypełzłeś?

--
Best regards,
RoMan
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Tmek
Guest

Tue Oct 21, 2014 3:41 pm   



Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:69378126.20141021172005@pik-net.pl.invalid...
Quote:
Hello Tmek,

Tuesday, October 21, 2014, 4:44:36 PM, you wrote:

[...]

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2158519.html
Dzieki. Ale skaldac i uruchamiac nie mam czasu ani umiejetnosci.

To po co tu przypełzłeś?

Atmosfera jak zawsze mila i rodzinna.

Napisalem po co i porosilem o porade. Szukam rozwiazania ktore spelnia moje
potrzeby.
Dowiedzialm sie jaki typ sie nie nadaje i co mogloby byc uzyteczne. I za to
dziekuje.
Nie szukalem podzespolu tylko gotowego rozwiazania.

Nie siedze w elektronice, nie kazdy musi.

Tmek

Goto page 1, 2  Next

elektroda NewsGroups Forum Index - Elektronika Polska - Gdzie znaleźć regulowaną przetwornicę 10-15V na wyjściu 1-12V z zabezpieczeniami?

NOWY TEMAT

Regulamin - Zasady uzytkowania Polityka prywatnosci Kontakt RTV map News map