niepeĹnosprawny intelekt
Guest
Thu Jan 19, 2017 4:58 pm
agenci donieśli mi, że ta stara kur...
chce wymienić w warszawie wszystkie autobusy na elektryczne...
czy Ktoś coś słyszał i może powiedzieć?
chodzi o parę ciekawych informacji jak to będzie działało itp...
jebać euro!
Stokrotka
Guest
Thu Jan 19, 2017 6:39 pm
Mi się podoba, może nie musza być od razu wszystkie, i nie koniecznie tylko
w Warszawie...
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.
Zenek Kapelinder
Guest
Fri Jan 20, 2017 1:25 am
Podejrzewam, ale zastrzegam ze moge sie mylic, ze taki elektryczny autobus bedzie podjezdzal do przystanku. Otworzy kierowca drzwi. Kilka osob wyjdzie kilka wejdzie. Zamknie kierowca drzwi i pojedzie na nastepny przystanek.
HF5BS
Guest
Fri Jan 20, 2017 2:21 am
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
news:f9ca79bb-c372-44f8-afb1-046c5c9f7f9e@googlegroups.com...
Quote:
Podejrzewam, ale zastrzegam ze moge sie mylic, ze taki elektryczny autobus
bedzie podjezdzal do przystanku. Otworzy kierowca drzwi. Kilka osob
wyjdzie kilka wejdzie. Zamknie kierowca drzwi i pojedzie na nastepny
przystanek.
Bo ja wiem, jechałem takim chińczykiem w Warszawie. Dziwne wrażenie, a
telepało się, jak nasze w latach 80. Jednak jakoś nie chciał się rozpaść. I
nawet wcale się tak źle, mimo telepiących się elementów, nie jechało.
--
....Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.
Marek
Guest
Fri Jan 20, 2017 10:44 am
Quote:
Podejrzewam, ale zastrzegam ze moge sie mylic, ze taki elektryczny
autobus
Pisali ostatnio na onecie, że taki bus na krańcówce podjeżdza do ładowarki
stacjonarnej, wyciąga pantograf i ładuje, podobno wystarxczy 5 minut żeby
sporo podładować ale czy to prawda, że tak szybko da się ładować ? Jakie tam
są akumulatory ?
Guest
Fri Jan 20, 2017 1:19 pm
użytkownik Marek napisał:
Quote:
Pisali ostatnio na onecie, że taki bus na krańcówce podjeżdza do ładowarki
stacjonarnej, wyciąga pantograf i ładuje, podobno wystarxczy 5 minut żeby
sporo podładować ale czy to prawda, że tak szybko da się ładować ? Jakie tam
są akumulatory ?
I w czym to rozwiązanie lepsze od trolejbusów?
Ciekawe co tańsze, baterie z układem ładowania/kontroli czy
ciągła linia zasilająca?
J.F.
Guest
Fri Jan 20, 2017 2:21 pm
Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5881dbe8$0$658$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Podejrzewam, ale zastrzegam ze moge sie mylic, ze taki elektryczny
autobus
Pisali ostatnio na onecie, że taki bus na krańcówce podjeżdza do
ładowarki stacjonarnej, wyciąga pantograf i ładuje, podobno
wystarxczy 5 minut żeby sporo podładować ale czy to prawda, że tak
szybko da się ładować ? Jakie tam są akumulatory ?
Mial jezdzic testowy we wroclawiu, ale nie widzialem - tam
podejrzewam, ze jeszcze na wtyczke.
Po miescie to do przejechania ma 10-30km, wiec moze i 5 minut
wystarczy.
W sumie, to moglby sie na kazdym przystanku ladowac pantografem
odpowiednim.
J.
Guest
Fri Jan 20, 2017 2:39 pm
W dniu 2017-01-20 o 14:21, J.F. pisze:
Quote:
Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5881dbe8$0$658$65785112@news.neostrada.pl...
Podejrzewam, ale zastrzegam ze moge sie mylic, ze taki elektryczny
autobus
Pisali ostatnio na onecie, że taki bus na krańcówce podjeżdza do
ładowarki stacjonarnej, wyciąga pantograf i ładuje, podobno wystarxczy
5 minut żeby sporo podładować ale czy to prawda, że tak szybko da się
ładować ? Jakie tam są akumulatory ?
Mial jezdzic testowy we wroclawiu, ale nie widzialem - tam podejrzewam,
ze jeszcze na wtyczke.
Po miescie to do przejechania ma 10-30km, wiec moze i 5 minut wystarczy.
W sumie, to moglby sie na kazdym przystanku ladowac pantografem
odpowiednim.
Nie autobusy, a tramwaje tak ładowane widziałem, w Sewilli.
Filmik (nie mój):
https://www.youtube.com/watch?v=mdgrTwlm4AY
Pozdrawiam,
Krzysztof
Mario
Guest
Fri Jan 20, 2017 3:43 pm
W dniu 20.01.2017 o 12:19, franciszek.wenerski1@gmail.com pisze:
Quote:
użytkownik Marek napisał:
Pisali ostatnio na onecie, że taki bus na krańcówce podjeżdza do ładowarki
stacjonarnej, wyciąga pantograf i ładuje, podobno wystarxczy 5 minut żeby
sporo podładować ale czy to prawda, że tak szybko da się ładować ? Jakie tam
są akumulatory ?
I w czym to rozwiązanie lepsze od trolejbusów?
Nie trzeba trakcji.
--
pozdrawiam
MD
Janusz_k
Guest
Fri Jan 20, 2017 8:46 pm
W dniu 2017-01-20 o 14:21, J.F. pisze:
Quote:
Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5881dbe8$0$658$65785112@news.neostrada.pl...
Podejrzewam, ale zastrzegam ze moge sie mylic, ze taki elektryczny
autobus
Pisali ostatnio na onecie, że taki bus na krańcówce podjeżdza do
ładowarki stacjonarnej, wyciąga pantograf i ładuje, podobno wystarxczy
5 minut żeby sporo podładować ale czy to prawda, że tak szybko da się
ładować ? Jakie tam są akumulatory ?
Mial jezdzic testowy we wroclawiu, ale nie widzialem - tam podejrzewam,
ze jeszcze na wtyczke.
Po miescie to do przejechania ma 10-30km, wiec moze i 5 minut wystarczy.
Zdziwił byś się, ostatnio w lokalnym radiu ccm podawali że takie dwa
testowe jezdziły po Chorzowie i dyspozytor narzekał że przez mrozy nie
może dojezdzić do końca dniówki kierowcy, jezdziły od 5 do okolic 12 a
miały do 15 bo tak podobno jezdziły w lecie ale przez mrozy i ogrzewanie
to czas się skrócił i narzekali że im to dezorganizuje robotę.
Z tego wynika że to całkiem dobry wynik, nic nie wiadomo czy były
doładowywane ani jakie to autobusy, wiadomo że były to elektryczne.
--
Pozdr
Janusz_k
tck
Guest
Fri Jan 20, 2017 10:54 pm
Użytkownik "Marek" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomości
news:5881dbe8$0$658$65785112@news.neostrada.pl...
Quote:
Podejrzewam, ale zastrzegam ze moge sie mylic, ze taki elektryczny
autobus
Pisali ostatnio na onecie, że taki bus na krańcówce podjeżdza do ładowarki
stacjonarnej, wyciąga pantograf i ładuje, podobno wystarxczy 5 minut żeby
sporo podładować ale czy to prawda, że tak szybko da się ładować ? Jakie
tam są akumulatory ?
"W Warszawie, przy Spartańskiej, na krańcu linii 222, stoi pierwsza w
stolicy uliczna stacja do ładowania pantografowego elektrobusów. W sumie w
stolicy stanąć ma dziewiętnaście takich konstrukcji."
http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/warszawa-pierwsza-ladowarka-pantografowa-dla-elektrobusow-mza-gdzie-kolejne-54013.html
w TV słyszałem jak mówili że dzięki tej ładowarce autobus będzie mógł być w
trasie przez cały dzień, do tej pory w połowie zmiany zjeżdżał na zajezdnię
do łądowania a w jego miejsce wjeżdzał inny, naładowany....
dziennie robią po 300km
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
Zenek Kapelinder
Guest
Sat Jan 21, 2017 12:53 am
Z tych trzystu kilometrow to chyba mozna ujac bo jest z czego. Na chybil trafil sprawdzilem jedna trase w Lodzi. 8 kilometrow jedzie godzine i dziesiec minut. Jak by cala dobe jezdzil to zrobi 150 kilometrow. Ale nie jezdzi cala dobe.
yabba
Guest
Sat Jan 21, 2017 8:54 pm
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
news:2bb52028-0d07-4ecb-af18-6689c223fa84@googlegroups.com...
Quote:
Z tych trzystu kilometrow to chyba mozna ujac bo jest z czego. Na chybil
trafil sprawdzilem jedna trase w Lodzi. 8 kilometrow jedzie godzine i
dziesiec minut. Jak by cala dobe jezdzil to zrobi 150 kilometrow. Ale nie
jezdzi cala dobe.
W Warszawie przykładowa linia 523 ma około 20 kilometrów i jedzie godzinę. W
12 godzin przejedzie więc około 240 km.
--
Pozdrawiam,
yabba
viktorius
Guest
Tue Jan 24, 2017 9:34 am
W dniu 2017-01-20 o 22:54, tck pisze:
Quote:
w TV słyszałem jak mówili że dzięki tej ładowarce autobus będzie mógł
być w trasie przez cały dzień, do tej pory w połowie zmiany zjeżdżał na
zajezdnię do łądowania a w jego miejsce wjeżdzał inny, naładowany....
dziennie robią po 300km
A ciekawe co zrobią, gdy jest opóźnienie i nie można czekać i ładować
na pętli, tylko od razu jechać na nowe kółko. Perpetum mobile? O
Dojeździe nowego, naładowanego z zajezdni raczej nie ma mowy, bo
niekoniecznie pętla jest blisko i trochę prądu by poszło na sam, pusty
dojazd.
Już jak widać zimy nie przewidzieli, że ogrzewanie też prąd zżera.
Wszytko fajnie, pro, eko, ale nie we wszytkich warunkach.
Moja zmywarka też jest EKO, A+, ale w manualu napisali, że tylko na
jednym programie, który trwa 3h. Pozostałe sa na ~2h, ale biorą np 50%
więcej wody. Używam szybszego
Prawie jak VW, jeden program dla certu, ale i tak go nikt nie bedzie
używać...
--
viktorius