Pszemol
Guest
Tue Apr 28, 2009 10:00 pm
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
news:frqev45ssbt8i8rfv47quah3d0gtksv59o@4ax.com...
Quote:
On Tue, 28 Apr 2009 11:22:08 -0500, Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
To bardzo dużo na styki w stacyjce.
W praktyce jednak nie, bo zazwyczaj wytrzymuja to bez klopotu.
Tyle plynie przez ulamek sekundy.
Ale ten ułamek sekundy powtarza się kilka(naście) razy dziennie
codziennie... Sumuje się to przez lata do całkiem ładnej sumki
sekund i być może że skutecznie wypala styki...
No i skutek jest taki ze w 20-letniej sierr[?]e jest oryginalna
stacyjka.
Pytanie jakie mnie interesuje to czy w 20 letniej hondzie
accord jest oryginalna... :-)
Quote:
Szybciej ci sie zuzyje cewka immobilizera w Daewoo
Mi się nic w Daewoo nie zepsuje bo nie kupuję szmelcu
Piotrek
Guest
Tue Apr 28, 2009 10:35 pm
Quote:
No i skutek jest taki ze w 20-letniej sierr[?]e jest oryginalna
stacyjka.
ma to znaczenie...... zadne :D
a wiesz dlaczego ?
po porownujesz 20 letnia sierre do troche nowszej konstrukcji i chociaz
przez szacunek do sierry powinienes wiedziec ze ona byla jak by o wiele
solidniejsza.
prosty przyklad z podobnego pola.
scoprio mk1 nie mialo problemu ze stacyjka(mialem jednego 20 latka), za to
mk2 i mk3 juz ten problem maja i to o wiele mlodsze egzemplarze.
swiadczy to tylko i wylacznie o tym ze w tych pozniejszych modelach sa juz
inne rozwiazania i to wcale nie lepsze(co widac w przykladzie).
dlatego nie ma co mowic ze w 20 letniej scierce moze dzialac stacyjka
jeszcze kolejne 10 lat a w accordzie padnie tuz po gwarancji bo mimo takiego
samego patentu wykonanie czegos jest juz o wiele gorsze.
ps.
w favoritce tez mi sie kiedys upalily styki w stacyjce(tez dosc znana
przypadlosc favoritki), skonczylo sie na wstawieniu przycisku do zapalania
:D
--
pzdr
piotrek