Tomek
Guest
Mon Mar 26, 2007 6:41 pm
Witam,
Chcialbym sie Was zapytac, czy jesli centralka alarmu w samochodzie
pobiera po uzbrojeniu 110-120 mA pradu (w takt mrugania diody),
tymczasem producent urzadzenia w instrukcji podaje, ze max pobor pradu
po uzbrojeniu to 20 mA, to czy jest to wina centralki, czy jednak
nieprawidlowej instalacji? Gwoli scislosci byla naprawiana: lutowane
sciezki, bo cos tam prawdopodobnie bylo popalone - sygnalizowal
swiatlami kierunkowskazow po jednej tylko stronie auta, zamiast po obu.
Dodam, ze kabelek zasilajacy centralke jest u mnie bezposrednio
podlaczany do klemy akumulatora, a zdaje sie tak nie powinno byc..
Pytanie stad, bo zastanawiam sie, czy warto wydac pieniadze na nowy
alarm, jesli mialoby to byc niewlasciwie wykonane podlaczenie - jestem
niestety "zielony", jesli chodzi o te zagadnienia.
Za pomoc dziekuje,
pozdrawiam
--
Tomek
Jaro
Guest
Tue Mar 27, 2007 6:40 am
Sprawdź jaki jest pobór prądu po 0,5 lub 1 godzinie od uzbrojenia.
U mnie po uzbrojeniu też pobiera ponad 100 mA, ale po chyba 0,5 godz.
przechodzi w stan zmiejszonego poboru pradu.
Jarek
Quote:
Chcialbym sie Was zapytac, czy jesli centralka alarmu w samochodzie
pobiera po uzbrojeniu 110-120 mA pradu (w takt mrugania diody),
Tomek
Tomek
Guest
Thu Mar 29, 2007 11:09 am
Robgold napisał(a):
Quote:
W kwesti nowego alarmu to jak bym na twoim miejscu sie powaznie zastanowil. Za zrobienie instalacji zaplacisz pewnie z 50zl minimum, nowy przyzwoity alarm kosztuje 75 zl, sam ocen czy warto inwestowac w cos co moze za chwile sie zepsuc.
Tez tak wlasnie mysle.. podaje najlepiej do zakladu, ktory zajmuje sie
alarmami czy jakis car-audio.
Pozdrawiam