Guest
Sun Jun 10, 2018 10:04 pm
Właśnie chciałem zamówić TPS54122, 2 sztuki. I niestety rozczarowanie...
Email mam korporacyjny, więc nie powinno być jaj. Teoretycznie.
denat 'POPIS/EU
Guest
Sun Jun 10, 2018 10:04 pm
nie no chyba nie jesteś aż taki głupi?
musisz oczywiście wykazać się pełnym zaufaniem do koalicji...
najpierw!
MichaĹ BaszyĹski
Guest
Mon Jun 11, 2018 8:59 pm
W dniu 2018-06-10 o 22:04, stchebel@gmail.com pisze:
Quote:
Właśnie chciałem zamówić TPS54122, 2 sztuki. I niestety rozczarowanie...
Email mam korporacyjny, więc nie powinno być jaj. Teoretycznie.
dwie sztuki scalaka dostępnego bez problemu na Mouserze w cenie <20 PLN
sztuka?
Nie dziwię się im..
--
Pozdr.
Michał
Guest
Wed Jun 13, 2018 3:58 pm
W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2018 22:59:51 UTC+2 użytkownik Michał Baszyński napisał:
Quote:
W dniu 2018-06-10 o 22:04, stchebel@gmail.com pisze:
Właśnie chciałem zamówić TPS54122, 2 sztuki. I niestety rozczarowanie...
Email mam korporacyjny, więc nie powinno być jaj. Teoretycznie.
dwie sztuki scalaka dostępnego bez problemu na Mouserze w cenie <20 PLN
sztuka?
Nie dziwię się im..
--
Pozdr.
Michał
=======
To po cholerę oferują go w samplach?
John Smith
Guest
Mon Jun 18, 2018 7:54 am
On 13-06-2018 15:58, stchebel@gmail.com wrote:
Quote:
W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2018 22:59:51 UTC+2 użytkownik Michał Baszyński napisał:
W dniu 2018-06-10 o 22:04, stchebel@gmail.com pisze:
Właśnie chciałem zamówić TPS54122, 2 sztuki. I niestety rozczarowanie...
Email mam korporacyjny, więc nie powinno być jaj. Teoretycznie.
dwie sztuki scalaka dostępnego bez problemu na Mouserze w cenie <20 PLN
sztuka?
Nie dziwię się im..
--
Pozdr.
Michał
========
To po cholerę oferują go w samplach?
A co Ci napisali?
Tanie scalaki zawsze były w programach samplowych.
K.
John Smith
Guest
Mon Jun 18, 2018 10:19 am
On 18-06-2018 11:52, stchebel@gmail.com wrote:
Quote:
W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 09:54:39 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:
A co Ci napisali?
Tanie scalaki zawsze były w programach samplowych.
K.
We apologize for the inconvenience, but your myTI account has not been approved to request free samples. Please remove this sample or convert to purchase for $2.00
Tymczasem z tego samego konta korzystałem już parę razy do zamawiania sampli. Ostatnio jakieś pół roku temu i nigdy nie było problemów.
Oni są tam służbistami, odpowiedź na tę postawę kryje się prawdopodobnie
w ich regulaminie. Ostatecznie możesz napisać maila
z pytaniem "o co chodzi?".
Wnioski by mnie interesowały, obecnie już rzadko biorę u nich sample,
a więcej kupuję.
K.
Guest
Mon Jun 18, 2018 11:52 am
W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 09:54:39 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:
Quote:
A co Ci napisali?
Tanie scalaki zawsze były w programach samplowych.
K.
We apologize for the inconvenience, but your myTI account has not been approved to request free samples. Please remove this sample or convert to purchase for $2.00
Tymczasem z tego samego konta korzystałem już parę razy do zamawiania sampli. Ostatnio jakieś pół roku temu i nigdy nie było problemów.
Guest
Mon Jun 18, 2018 12:28 pm
W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 12:19:46 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:
Quote:
On 18-06-2018 11:52, stchebel@gmail.com wrote:
W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 09:54:39 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:
A co Ci napisali?
Tanie scalaki zawsze były w programach samplowych.
K.
We apologize for the inconvenience, but your myTI account has not been approved to request free samples. Please remove this sample or convert to purchase for $2.00
Tymczasem z tego samego konta korzystałem już parę razy do zamawiania sampli. Ostatnio jakieś pół roku temu i nigdy nie było problemów.
Oni są tam służbistami, odpowiedź na tę postawę kryje się prawdopodobnie
w ich regulaminie. Ostatecznie możesz napisać maila
z pytaniem "o co chodzi?".
Taką odpowiedź generuje automat podczas zamawiania. Faktycznie, napisze do nich i dam znać co i jak.
Guest
Mon Jun 18, 2018 8:17 pm
W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 12:19:46 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:
Quote:
Wnioski by mnie interesowały, obecnie już rzadko biorę u nich sample,
a więcej kupuję.
K.
Czatowałem z TI i już wiadomo o co chodzi. Jakiś ciul tak im zmienił stronkę, że do programu sampli są akceptowane tylko zamówienia z adresami mailowymi z końcówką .com (z wyjątkiem gmail i takie tam). Ja mam końcówkę .pl i stąd ta heca. Facet podał mi adres podstrony TI store, gdzie trzeba uwierzytelnić swój adres mailowy jako korporacyjny. Do 2 dni ma przyjść potwierdzenie uwierzytelniające. Mam nadzieję, że wszystko będzie OK.
John Smith
Guest
Thu Jun 21, 2018 11:47 am
On 18-06-2018 20:17, stchebel@gmail.com wrote:
Quote:
W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 12:19:46 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:
Wnioski by mnie interesowały, obecnie już rzadko biorę u nich sample,
a więcej kupuję.
K.
Czatowałem z TI i już wiadomo o co chodzi. Jakiś ciul tak im zmienił stronkę, że do programu sampli są akceptowane tylko zamówienia z adresami mailowymi z końcówką .com (z wyjątkiem gmail i takie tam). Ja mam końcówkę .pl i stąd ta heca. Facet podał mi adres podstrony TI store, gdzie trzeba uwierzytelnić swój adres mailowy jako korporacyjny. Do 2 dni ma przyjść potwierdzenie uwierzytelniające. Mam nadzieję, że wszystko będzie OK.
Ten tajemny adres to jest jakoś publicznie dostępny?
Czy możesz go podać?
K.
Guest
Thu Jun 21, 2018 6:04 pm
W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 13:47:16 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:
Quote:
Ten tajemny adres to jest jakoś publicznie dostępny?
Czy możesz go podać?
K.
Cholera, chętnie bym Ci podał, ale adres był podany w okienku "czatowym". Odpaliłem od razu, wypełniłem co trzeba i pozamykałem okienka. Nie mniej jednak, jeżeli też masz podobny problem to wejdź na stronę TI, zaloguj się, wejdź na
http://www.ti.com/guidedsupport/docs/calltisupport.tsp i wybierz opcję "Chat with TI". Jak się zgłosi konsultant, to opisz problem i tyle...