nenik
Guest
Mon May 31, 2010 4:51 pm
Witam
Tak na szybko dostalem kluczyk od mercedesa do "popatrzenia", pojecie mam zadne .
Chodzi o cewke /dlawik nawiniete kilkadziesiat zw. na rdzeniu ferrytowym fi
1-1,5mm , owa cewka jest peknieta .
Rownolegle z cewka jest kondensator 1210 , wnioskuje ze jest on dosyc stabilny
temperaturowo , byc moze jest to uklad rezonansowy . Pilot jest na podczerwien .
Jak to dziala moge sie tylko domyslac . Moje pytanie dotyczy nieszczesnej cewki
rdzen skleilem , pozostaje nawiniecie uzwojenia . Czy ilosc zwojow jest bardzo
krytyczna ?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
J.F.
Guest
Mon May 31, 2010 5:17 pm
Użytkownik "nenik" <nenikWYTNIJTO@op.pl> napisał w
Quote:
Tak na szybko dostalem kluczyk od mercedesa do "popatrzenia",
pojecie mam zadne .
Chodzi o cewke /dlawik nawiniete kilkadziesiat zw. na rdzeniu
ferrytowym fi
1-1,5mm , owa cewka jest peknieta .
Rownolegle z cewka jest kondensator 1210 , wnioskuje ze jest on
dosyc stabilny
temperaturowo , byc moze jest to uklad rezonansowy.
A to nie jest transponder z kodem ? Cos takiego
http://www.steveslockout.biz/blog/?tag=transponder-keys
Quote:
Jak to dziala moge sie tylko domyslac . Moje pytanie dotyczy
nieszczesnej cewki
rdzen skleilem , pozostaje nawiniecie uzwojenia . Czy ilosc
zwojow jest bardzo
krytyczna ?
no coz, zakladajac ze wlasciwy uklad kodowy nie jest w tym co
wydawalo ci sie rdzeniem, to pozostaje sprawdzic.
J.
nenik
Guest
Mon May 31, 2010 5:24 pm
Quote:
takie cos
http://500sec.com/wp-content/uploads/2009/11/Key1-499x375.jpg
ma to filtr ir , anteny w tym raczej nie widze , domyslam sie ze komunikacja
odbywa sie na dwa sposoby IR i elektromagnetycznie .
Nawine 150 zwoi i oddam jak wyjdzie .
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
Waldemar Krzok
Guest
Fri Jun 11, 2010 2:14 pm
Am 31.05.2010 19:24, schrieb nenik:
Quote:
to jest najprawdopodobniej blokada samochodu. Działa pasywnie. Jak jest
tylko LC, to prawdopodobnie z tych tańszych. Chyba, że z tego obwodu
leci coś jeszcze do elektroniki, bo może być to RFID. W samochodzie jest
w takim razie układ grid-dip, który odblokowywuje, jak jest obciążony
układem rezonansowym o odpowiednich f i Q, lub zasilanie i gadanie przez
sprzęg transformatorowy z ww układem LC.
Waldek
nenik
Guest
Fri Jun 11, 2010 2:54 pm
Quote:
to jest najprawdopodobniej blokada samochodu. Działa pasywnie. Jak jest
tylko LC, to prawdopodobnie z tych tańszych. Chyba, że z tego obwodu
leci coś jeszcze do elektroniki, bo może być to RFID. W samochodzie jest
w takim razie układ grid-dip, który odblokowywuje, jak jest obciążony
układem rezonansowym o odpowiednich f i Q, lub zasilanie i gadanie przez
sprzęg transformatorowy z ww układem LC.
Waldek
jak kluczyk sie wyjmie to auto staje , nie wiem jak to dziala w kazdym badz
razie nawinalem 150 0,1mm na oryginalnym sklejonym rdzeniu i "dziala"
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl