Goto page Previous 1, 2, 3
Jarosław Sokołowski
Guest
Tue Feb 07, 2023 6:28 pm
Pan J.F napisał:
Quote:
Co to są "szybkie przepływy"? Na wolnym biegu OBD2 pokazuje kilka g/s,
tak z 1-3 litry na sekundę może być. To jest szybko?
--
Jarek
J.F
Guest
Tue Feb 07, 2023 7:13 pm
On Tue, 7 Feb 2023 17:28:53 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
Quote:
Przez rure srednicy ok 40mm - szybko.
W kanale wentylacyjnym kolega bedzie mial wielokrotnie wolniej.
J.
Jarosław Sokołowski
Guest
Tue Feb 07, 2023 8:01 pm
Pan J.F napisał:
Quote:
Ale samochodowe są raczej na szybkie przeplywy.
Co to są "szybkie przepływy"? Na wolnym biegu OBD2 pokazuje kilka g/s,
tak z 1-3 litry na sekundę może być. To jest szybko?
Przez rure srednicy ok 40mm - szybko.
W kanale wentylacyjnym kolega bedzie mial wielokrotnie wolniej.
Nie wiem, czy tak bardzo wolniej. W kanałach wentylacyjnych spore cugi
latają. A dolot do silnika pracującego na luzie to lekki wiaterek.
Zainteresowany sam najlopiej oceni, czy to wystarcza.
--
Jarek
J.F
Guest
Tue Feb 07, 2023 8:29 pm
On Tue, 7 Feb 2023 19:01:49 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
Quote:
Pan J.F napisał:
Ale samochodowe są raczej na szybkie przeplywy.
Co to są "szybkie przepływy"? Na wolnym biegu OBD2 pokazuje kilka g/s,
tak z 1-3 litry na sekundę może być. To jest szybko?
Przez rure srednicy ok 40mm - szybko.
W kanale wentylacyjnym kolega bedzie mial wielokrotnie wolniej.
Nie wiem, czy tak bardzo wolniej. W kanałach wentylacyjnych spore cugi
latają. A dolot do silnika pracującego na luzie to lekki wiaterek.
3 litry na sekunde, 3000 cm^3/s, to w kanale o przekroju 12cm^2
jakies 250cm/s = 2.5m/s.
I to jest dolny zakres czułosci czujnika silnikowego ...
Quote:
Zainteresowany sam najlopiej oceni, czy to wystarcza.
Ale sa tez czujniki dokladnie do tego, co chce
https://www.epluse.com/products/air-velocity-instrumentation/air-flow-transmitters-and-probes/ee650/
Przy czym ten pewnie bedzie drogi, a tu sie mozna pobawic w jakis
prosty pomysl typu grzany drut czy zbita zarówka ...
J.
Mateusz Bogusz
Guest
Sun Feb 12, 2023 6:57 pm
Goto page Previous 1, 2, 3