MH
Guest
Mon Nov 08, 2010 10:05 pm
Witam ,
Zgodnie z wszelakimi wskazówkami , sygnały rónicowe LVDS winny być prowadzone na
PCB możliwie "łukowatymi" parami ścieżek gdziekolwiek jest to możliwe.. Za
cholerę nie wiem jak ustawić ręczne routowanie (tylko z takiego korzystam , bo
autorouter jest jaki jest , wiadomo , jak większość do d..y). Gdzie i jak
ustawić właściwości "Interactively route connection" , aby po "jakimś tam"
pociągnięciu myszą otrzymać fragment łuku zamiast zakrętu 45 stopni ??
Z góry dzięki za pomoc ,
MH
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
konieczko
Guest
Mon Nov 08, 2010 10:40 pm
W dniu 2010-11-08 22:05, MH pisze:
Quote:
Witam ,
Zgodnie z wszelakimi wskazówkami , sygnały rónicowe LVDS winny być prowadzone na
PCB możliwie "łukowatymi" parami ścieżek gdziekolwiek jest to możliwe.. Za
cholerę nie wiem jak ustawić ręczne routowanie (tylko z takiego korzystam , bo
autorouter jest jaki jest , wiadomo , jak większość do d..y). Gdzie i jak
ustawić właściwości "Interactively route connection" , aby po "jakimś tam"
pociągnięciu myszą otrzymać fragment łuku zamiast zakrętu 45 stopni ??
Z góry dzięki za pomoc ,
MH
Jak to gdzie ? W setupie najlepiej, tak swoja droga to altium ma
naprawde super helpa.
Auto route>setup>edit rules
Jerry1111
Guest
Mon Nov 08, 2010 10:58 pm
On 08/11/2010 21:05, MH wrote:
Quote:
Witam ,
Zgodnie z wszelakimi wskazówkami , sygnały rónicowe LVDS winny być prowadzone na
PCB możliwie "łukowatymi" parami ścieżek gdziekolwiek jest to możliwe.. Za
cholerę nie wiem jak ustawić ręczne routowanie (tylko z takiego korzystam , bo
autorouter jest jaki jest , wiadomo , jak większość do d..y). Gdzie i jak
ustawić właściwości "Interactively route connection" , aby po "jakimś tam"
pociągnięciu myszą otrzymać fragment łuku zamiast zakrętu 45 stopni ??
Z góry dzięki za pomoc ,
Ctrl-Space?
--
Jerry1111
Dykus
Guest
Tue Nov 09, 2010 7:14 am
Witam,
Uwaga na opcję: 'Restrict to 90/45' w
Preferences/PCB Editor/Interactive Routing
--
Pozdrawiam,
Dykus.
MH
Guest
Tue Nov 09, 2010 11:22 pm
Quote:
On 08/11/2010 21:05, MH wrote:
Witam ,
Zgodnie z wszelakimi wskazówkami , sygna³y rónicowe LVDS winny byæ prowadzone na
PCB mo¿liwie "³ukowatymi" parami ¶cie¿ek gdziekolwiek jest to mo¿liwe.. Za
cholerê nie wiem jak ustawiæ rêczne routowanie (tylko z takiego korzystam , bo
autorouter jest jaki jest , wiadomo , jak wiêkszo¶æ do d..y). Gdzie i jak
ustawiæ w³a¶ciwo¶ci "Interactively route connection" , aby po "jakim¶ tam"
poci±gniêciu mysz± otrzymaæ fragment ³uku zamiast zakrêtu 45 stopni ??
Z góry dziêki za pomoc ,
Ctrl-Space?
--
Niestety nie ...
MH
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
Andy
Guest
Sun Nov 14, 2010 12:54 am
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości
news:0ef8.000003b1.4cd86627@newsgate.onet.pl...
Quote:
Witam ,
Zgodnie z wszelakimi wskazówkami , sygnały rónicowe LVDS winny być
prowadzone na
PCB możliwie "łukowatymi" parami ścieżek gdziekolwiek jest to możliwe..
Za
cholerę nie wiem jak ustawić ręczne routowanie (tylko z takiego korzystam
, bo
autorouter jest jaki jest , wiadomo , jak większość do d..y). Gdzie i jak
ustawić właściwości "Interactively route connection" , aby po "jakimś tam"
pociągnięciu myszą otrzymać fragment łuku zamiast zakrętu 45 stopni ??
Jesli wybierzez "interactive ruting"
i ciagniesz sciezke myszka to wtedy:
Shift i Spacja
zmienia tryby.
Miedzy innymi jest luk
--
Andrzej
MH
Guest
Thu Nov 18, 2010 10:56 am
Quote:
Jesli wybierzez "interactive ruting"
i ciagniesz sciezke myszka to wtedy:
Shift i Spacja
zmienia tryby.
Miedzy innymi jest luk
--
Dzięki !! O to chodziło !!
MH
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl