Goto page Previous 1, 2, 3
Jarosław Sokołowski
Guest
Mon Mar 30, 2009 3:45 pm
Pan Marek napisał:
Quote:
A to miałem na myśli pisząc o propozycjach marketingowych, w których za
dwa razy większe pieniądze ktoś oferuje dziesięć razy większe możliwości,
ale całkiem zbędne kupującemu.
Jeszcze raz ci napiszę. Cena jest wyższa nie tylko ze względów na bajery,
ale także na wsparcei techniczne. Pracownikom trzeba przeciez zapłacić za
to że telefonicznie udzielaja kilkadziesiąt porad i oferują dostępność
aktualizacji. Mało tego, często aktualizacje to po prostu wdrożone w życie
sugestie klientów.
Aby coś wdrożyć to trzeba mieć stały kontakt z producentem. Po prostu
profesjonalne podejście do klienta za które się płaci.
Ty wybrałeś tanią alternatywę u dostawcy pietruszki i jak przy tym pozostań.
O, właśnie takie myśli też mi do głowy przychodziły. Jak kupuje pietruszkę,
to chcę by była świeża i pachnąca. Za to chcę zapłacić, a nie za wsparcie
techniczne do niej. Tak samo jest z prostym sprzętem technicznym. Nie życzę
sobie, by *sprzedawca* za moje pieniądze utrzymywał jakichś ludzi, którzy
komuś coś tłumaczą przez telefon. Zwłaszcza, że robią to zazwyczaj gorzej
od zamego fabrykanta.
Quote:
Już w pierwszym poście napisałem jest takie powiedzenie "szkłem dupy nie
podetrzesz"
Jeśli mnie pamięć nie myli, wyraziłem swoją opinię na temat tego, jakie
ma ono zastosowanie w opisanym przypadku.
--
Jarek
Jarosław Sokołowski
Guest
Mon Mar 30, 2009 4:42 pm
Pan Marek napisał:
Quote:
Nie życzę sobie, by *sprzedawca* za moje pieniądze utrzymywał jakichś
ludzi, którzy komuś coś tłumaczą przez telefon. Zwłaszcza, że robią to
zazwyczaj gorzej od zamego fabrykanta.
I dlatego wolisz pytać przypadkowych ludzi w internecie na grupach jak
rozwiązać problem który napotkałeś.
Kiedy? Kiedy pytałem przypadkowych ludzi, jak rozwiązać problem, który
napotkałem?
Quote:
Brawo! Tylko dlaczego nie zadzwoniłeś do producenta ?
Brawo. A właściwie to po co miałem dzwonić?
--
Jarek
Jerry1111
Guest
Mon Mar 30, 2009 8:53 pm
Jarosław Sokołowski wrote:
Quote:
Pan Marek napisał:
Nie życzę sobie, by *sprzedawca* za moje pieniądze utrzymywał jakichś
ludzi, którzy komuś coś tłumaczą przez telefon. Zwłaszcza, że robią to
zazwyczaj gorzej od zamego fabrykanta.
I dlatego wolisz pytać przypadkowych ludzi w internecie na grupach jak
rozwiązać problem który napotkałeś.
Kiedy? Kiedy pytałem przypadkowych ludzi, jak rozwiązać problem, który
napotkałem?
Brawo! Tylko dlaczego nie zadzwoniłeś do producenta ?
Brawo. A właściwie to po co miałem dzwonić?
Po co, to by zaraz grupa znalazla kilka pytan
Problem jest inny - jak znalezc namiar na _producenta_ (nie sprzedawce,
importera, dystrybutora, hgw kogo). Moze nie byc tak prosto.
--
Jerry1111
Jarosław Sokołowski
Guest
Tue Mar 31, 2009 4:11 am
Pan Jerry1111 napisał:
Quote:
Brawo! Tylko dlaczego nie zadzwoniłeś do producenta ?
Brawo. A właściwie to po co miałem dzwonić?
Po co, to by zaraz grupa znalazla kilka pytan
Problem jest inny - jak znalezc namiar na _producenta_ (nie sprzedawce,
importera, dystrybutora, hgw kogo). Moze nie byc tak prosto.
Jak już wspomniałem, bez trudu można znaleźć telefon do sprzedawcy
w Chinach. Skoro da się to kupić tam już za 35$ za sztukę, można się
spodziewać, że jest to dość blisko producenta. Teraz nic, tylko zadzwonić.
Grupa z pewnością znajdzie wtedy kilka pytań. Tylko dlaczego akurat ja
mam to robić?
--
Jarek
pawell32
Guest
Tue Mar 31, 2009 6:31 am
Quote:
Jeszcze raz ci napiszę. Cena jest wyższa nie tylko ze względów na bajery,
ale także na wsparcei techniczne. Pracownikom trzeba przeciez zapłacić za to
że telefonicznie udzielaja kilkadziesiąt porad i oferują dostępność
aktualizacji. Mało tego, często aktualizacje to po prostu wdrożone w życie
sugestie klientów.
Aby coś wdrożyć to trzeba mieć stały kontakt z producentem. Po prostu
profesjonalne podejście do klienta za które się płaci.
Ty wybrałeś tanią alternatywę u dostawcy pietruszki i jak przy tym pozostań.
Już w pierwszym poście napisałem jest takie powiedzenie "szkłem dupy nie
podetrzesz"
Marek
Zgadzam się z tym. W pracy robiliśmy monitoring i postawiliśmy
na sporo droższe Axisy, ale za to teraz nie ma problemu
ani z softem, ani nagrywaniem, większość jest kompatybilna
z Axisem, także zaplecze techniczne jest dobre.
Do domu kupiłem tani videoserver i jest problem, nawet nie ma
firmware dostepnego na stronie producenta.
pawell
Goto page Previous 1, 2, 3